וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "אני חוזר לעצמי, מקווה לפתוח בהרכב בקרוב"

הקשר שהבקיע שני שערים רצופים והעניק לפולהאם שלוש נקודות יקרות על חשבון ברייטון ומאמנו בעבר דה זרבי: "ידעתי שיש לי הזדמנות טובה להבקיע"

תקציר ניצחונה של פולהאם 0:1 על ברייטון משער של מנור סולומון/ספורט1

מנור סולומון עשה זאת שוב - והפעם בגדול. בשבוע שעבר הוא עלה מהספסל לדקות הסיום וכבש בדקה ה-88 את השער השני של פולהאם ב-0:2 על נוטינגהאם פורסט, היום (שבת) הוא נכנס בדקה ה-82 וכעבור שש דקות, באותה דקה בדיוק, הבקיע את השער היחיד במשחק שהעניק לפולהאם 0:1 בברייטון, במשחק בין שתי קבוצות שנאבקות על אחד הכרטיסים למפעלי אופ"א ושערב המחזור ה-24 בפרמיירליג היו צמודות זו לזו.

סולומון כבש למעשה שני שערים ב-23 דקות על כר הדשא בשתי הופעותיו האחרונות בפרמיירליג וההתלהבות באנגליה בשיאה. סולומון, כזכור, נפצע בחודש אוגוסט אחרי שרשם הופעה אחת בלבד כמחליף ורק בחודש שעבר חזר אחרי מספר חודשי, אבל במהרה ממצב את עצמו כשחקן בולט - גם אם כמחליף עד כה.

מנור סולומון שחקן פולהאם חוגג שער. רויטרס
שני שערים ב-23 דקות. מנור סולומון חוגג/רויטרס

בסיום המשחק אמר מנור סולומון: "זו הרגשה מדהימה. אם להיות כן אז זה היה משחק לא פשוט עבורנו, מול יריבה מאוד איכותית וכלל לא הגיעו לנו שלוש הנקודות, אבל אנחנו כל כך שמחים שניצחנו ושאנחנו חוזרים הביתה עם הנקודות, זה הדבר הכי חשוב. אני תמיד רוצה לעזור לקבוצה ולתרום לה ואני מאוד שמח שהיום הצלחתי לעשות את זה".

על השער סיפר: "היה לי שטח פנוי וידעתי שיש לי הזדמנות טובה להבקיע, אז אני מאוד שמח שהייתי בעמדה טובה וזה הכל. זו הרגשה מדהימה. כשחקן כדורגל אני תמיד רוצה להיות על המגרש ולפתוח בהרכב, אבל רק חזרתי מפציעה ארוכה והקבוצה משחקת מצוין אז זה לא פשוט להיכנס להרכב. אני חוזר לעצמי, הביטחון משתפר וכמובן שאני מקווה לפתוח בקרוב, אבל אשמח מכל מה שאקבל מהמאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני פולהאם חוגגים עם מנור סולומון. Warren Little, GettyImages
"הימם את ברייטון"/GettyImages, Warren Little

לסיום נשאל סולמון על כך שניצח את ברייטון של המאמן רוברטו דה זרבי, שאימן אותו בשחטאר דונייצק: "הוא חיבק אותי, היינו יחד באוקראינה ובילינו רבות. הוא מאמן ברמה מאוד גבוהה, אני שמח בשבילו שהוא מצליח בברייטון ואני בטוח שלפניהם עתיד מזהיר ואני מאחל להם בהצלחה".

אגב, גם בתקשורת האוקראינית עוקבים אחר סולומון, הוא הרי מושאל משחטאר דונייצק, ובזמן שפירגנו לו על שני שעריו, השוו את התרומה שלו לזה של מיכאילו מודריק - הכוכב החדש של צ'לסי, שנרכש בעסקה שיכולה להגיע לכ-100 מיליון ליש"ט - אבל מתקשה להשתלב והיום רק עלה מהספסל בהפסד נוסף של צ'לסי, הפעם לנועלת הטבלה סאות'המפטון.

ההשוואות בין סולומון למודריק החלו

השוער ברנד לנו הציל את פולהאם פעם אחר פעם ונבחר למצטיין המשחק של האוהדים, אבל סולומון היה מי שכיכב בכותרות. ב"הגרדיאן" נכתב ש"סולומון הימם את ברייטון ושמר על החלום של פולהאם להעפיל למפעל אירופי בעונה הבאה. ועוד עשה זאת דווקא מול דה זרבי". ב"דיילי מייל" נכתב: "דה זרבי נתן לסולומון חיבוק לפני שהוא נכנס למגרש כמחליף, אחרי שש דקות הוא ניצח אותו עם שער דרמטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully