וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ניצחון למנור סולומון בפולהאם, מנצ'סטר סיטי מעדה בנוטינגהאם

הקשר עלה מהספסל בדקה ה-82 וכעבור שש דקות קבע 0:1 על ברייטון. האלופה איבדה את הפסגה בעקבות 1:1 אצל פורסט. צ'לסי הפסידה 1:0 לסאות'המפטון

תקציר ניצחונה של פולהאם 0:1 על ברייטון משער של מנור סולומון/ספורט1

המחזור ה-24 בפרמיירליג מסתמן כמשוגע למדי. אחרי שארסנל גברה 2:4 דרמטי במיוחד על אסטון וילה, מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לשוב לפסגה וזאת בעקבות 1:1 נגד נוטינגהאם פורסט, שכבשה בבעיטה היחידה שלה למסגרת והפתיעה בענק את האלופה.

מבחינתנו, גולת הכותרת הייתה בברייטון, שם הפסידו המקומיים 1:0 לפולהאם משער של מנור סולומון שכבש משחק שני ברצף והעניק לקוטג'רס שלוש נקודות מאוד יקרות. מי שממשיכה להתרסק היא צ'לסי, שנכנעה בביתה 1:0 לסאות'המפטון ולצערה עדיין נותרה אחרונה בטבלה.

מנור סולומון כבש עבור פולהאם. רויטרס
שוב עלה מהספסל וכבש. סולומון/רויטרס

ברייטון - פולהאם 1:0

שבוע אחרי שמנור סולומון עלה מהספסל והבקיע שער בכורה בפרמיירליג בדקה ה-88 בניצחון על נוטינגהאם פורסט, הישראלי שוב עלה מהספסל של מרקו סילבה, כבש מחזור שני ברציפות בדקה ה-88 והפעם היה זה שער ניצחון שהעניק לקוטג'רס 0:1 יקר במיוחד בברייטון, מול המאמן רוברטו דה זרבי שתחתיו הוא כיכב בשחטאר דונייצק.

סולומון נכנס בדקה ה-82 וכעבור שש דקות קיבל כדור ממחליף אחר, החלוץ קרלוס ויניסיוס, דה על צד שמאל ובאחד על אחד מול רוברט סאנצ'ס בעט כדור חד ומדויק לפינה הרחוקה. לפני המשחק היו שתי הקבוצות בשוויון 35 נקודות ועבור פולהאם מדובר בשלוש נקודות מאוד יקרות שמקרבות אותם לעבר המטרה לשוב למפעל אירופי. עבור ברייטון זהו הפסד ראשון ב-2023 ומחזור שני ברצף ללא ניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מנור סולומון שחקן פולהאם חוגג שער. רויטרס
שער שני בשני משחקים. סולומון/רויטרס

צפו בתקציר: מנצ'סטר סיטי לא הצליחה לנצח בנוטינגהאם

תקציר: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 1:1/ספורטא1

נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר סיטי 1:1

האלופה שבה לפסגה ביום רביעי עם ניצחון מרשים בלונדון על ארסנל, אבל היום איבדה את המקום הראשון במהרה בעקבות בעיטה אחת בלבד למסגרת השער של אדרסון, מול הקבוצה שבסיבוב הקודם היא דרסה 0:6 עם שלושער של ארלינג הולאנד. סיטי שלטה לכל אורך הדרך מול נוטינגהאם פורסט ובסופו של דבר עלתה ליתרון מוצדק מבעיטה אדירה של ברנרדו סילבה מחוץ לרחבה (41) אבל משום מקום, אחרי החמצות ענקיות של הולאנד וחבריו, בדקה ה-84 כריס ווד מצא את עצמו לבד מול אדרסון ומכחמישה מטרים קבע חלוקת נקודות. סיטי שוב במקום השני, פורסט עם נקודה חשובה מפז מבחינתה לאור הניצחונות של יריבותיה בתחתית.

מהלך המשחק

דקה 10: המשחק בשליטה מוחלטת של האורחת. גריליש כמעט כבש, אבל הבעיטה שלו נבלמה ברגע האחרון על ידי ג'ו ווראל.

דקה 25: דה בראונה ניסה להפתיע את נבאס בבעיטה מחןץ לרחבה, הכדור התגלגל החוצה.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי. רויטרס
החמצות ענקיות ואיבוד נקודות קריטי. הולאנד/רויטרס

דקה 33: דה בראונה הרים כדור מושלם לרודרי, שנגח כדור שכבר הכניע את נבאס, אבל חלף ליד הקורה ויצא.

דקה 41: גול! 0:1 מוצדק לסיטיזנס. זהו שוב היה ניסיון ממרחק, הפעם של ברנרדו סילבה שבעט כדור אדיר שנעצר רק בחיבורים של נבאס חסר האונים.

דקה 48: איזה פספוס של סיטי. פודן והולאנד היו באחד על אחד מול נבאס, הקשר ניסה למסור לחלוץ, אבל החליק תוך כדי ופליפה התערב והרחיק לפני שהנורבגי מגלגל לרשת החשופה.

דקה 66: הולאנד לא מאמין שזה קורה לו. נבאס הדף למרכז הרחבה בעיטה של פודן, הולאנד תחילה הטיס את הכדור למשקוף ואת הכדור החוזר מתוך רחבת החמש בעט גבוה מעל השער.

דקה 84: גול! נוטינגהאם חזרה ל-1:1 בהזדמנות הממשית הראשונה שלה! התקפה נפלאה של המארחת מימין הסתיימה בכדור רוחב לכריס ווד, שבעט לרשת החשופה באין מפריע. דיאס שבר את הנבדל.

ברנרדו סילבה שחקן מנצ'סטר סיטי כובש לרשת נוטינגהאם. רויטרס
שער מרהיב לא הספיק. ברנרדו סילבה יורה לחיבורים/רויטרס

צ'לסי - סאות'המפטון 1:0

צ'לסי ניצחה רק פעם אחת בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אחרי שהיום ספגה בביתה את אחד ההפסדים היותר מביכים מבחינתה. הקשר ג'יימס וורד-פרוס, מי אם לא הוא, דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה סובב כדור חופשי מושלם לפינה של קפה והעניק למדורגת אחרונה בטבלה ניצחון חשוב מאוד - היא אמנם נשארה במקום האחרון בעקבות הניצחונות של אברטון ובורנמות', אבל נשארה צמודה אליהן עם ניצחון מפתיע במגרש מאוד מפתיע. גרהאם פוטר העניק מנוחה לריס ג'יימס ולטיאגו סילבה, וזה בהחלט עלה לו ביוקר כי הקדושים - שעדיין לא מינו מאמן חדש מאז פיטורי ג'ונס - היו טובים יותר וגם לפני שערו של וורד-פרוס לא היו רחוקים מלהכניע את קפה. גם בסיבוב הראשון בסוף חודש אוגוסט הצליחה סאות'המפטון לנצח 1:2 את צ'לסי, אז עוד תחת המאמן תומאס טוכל. צ'לסי יכולה להתחיל לשכוח ממחשבות על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה דרך הליגה.

צפו: צ'לסי שוב הושפלה, הפסידה בביתה 1:0 לסאות'המפטון

תקציר: צ'לסי - סאות'המפטון 1:0/ספורט1

משחקים נוספים

ברנטפורד - קריסטל פאלאס 1:1
לברנטפורד: ויטלי יאנלט ( 90+6). לפאלאס: אברצ'י אזה (69)

אברטון - לידס 0:1
לאברטון: שיימוס קולמן (64)

וולבס - בורנמות' 1:0
לבורנמות': מרכוס טברנייר (49)

קפה, שוער צ'לסי סופג. רויטרס
קפה הציל את צ'לסי בפתיחה, אבל נכנע לכדור שסובב וורד-פרוס/רויטרס

המחזור יימשך ביום ראשון כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את לסטר (16:00, ספורט1) וטוטנהאם תארח דרבי לונדוני מול ווסטהאם (18:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully