וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבו מרטינס הרגיז את המאמן אחרי ה-4:2 הסוער מול ארסנל: "לא חכם"

אונאי אמרי ביקר את הארגנטינאי חסר המזל אחרי ההפסד הדרמטי של אסטון וילה: "אני בחיים לא אומר לשוער שלי לעלות לרחבה בדקה ה-92. אפשר להפסיד, אבל לא ככה"

כל שערי השבת בליגה האנגלית, המחזור ה-24/ספורט1

ארסנל הצליחה להתאושש אתמול (שבת) אחרי ההפסד במשחק העונה למנצ'סטר סיטי. התותחנים נראו בדרך לאיבוד נקודות רביעי ברציפות, אך הצליחו להפוך פיגור 2:1 לניצחון 2:4 דרמטי על אסטון וילה בתוספת הזמן משערים של אמיליאנו מרטינס (עצמי) וגבריאל מרטינלי.

בעקבות התיקו 1:1 של מנצ'סטר סיטי אצל נוטינגהאם פורסט, ארסנל הצליחה להגדיל מחדש את הפער מהאלופה לשתי נקודות, עם משחק חסר. זה היה הניצחון הראשון של שחקניו של מיקל ארטטה מחוץ ללונדון כשהם בפיגור מאז דצמבר 2009, אז הם הצליחו להפוך 1:0 של ליברפול ל-1:2 לזכותם.


ארסנל חזרה לנצח עם שער ביזארי ומהפך גדול בתוספת הזמן
בראשון: רשפורד מקווה להבקיע גם נגד לסטר, דרבי קריטי לטוטנהאם
"חשבנו שיהיה קל מול הפועל ת"א, לא היינו מוכנים לקבוצה כל כך מוכשרת"

וויליאם סאליבה, פאביו ויירה, גבריאל מרטינלי, שחקני ארסנל חוגגים. Shaun Botterill, GettyImages
חזרו לפסגה. ארסנל ושחקניה חוגגים/GettyImages, Shaun Botterill

צפו בתקציר המלא

תקציר ניצחונה של ארסנל 2:4 על אסטון וילה/ספורט1

שוער אסטון וילה, העולם העולם אמיליאנו מרטינס, "כיכב" בשני השערים האחרונים של ארסנל בתוספת הזמן. בראשון הכדור ניתז מהמשקוף, פגע בשוער ונכנס פנימה במהלך חסר מזל. השער השני היה אחרי שהוא עלה לרחבה של ארסנל בכדור קרן בניסיון להציל את קבוצתו, אבל איפשר ליריבה לכבוש שער קל מול שער ריק.

מאמן אסטון וילה אונאי אמרי ביקר: "אני אף פעם לא אומר לשוער שלי לעלות לרחבה ולנסות להבקיע בדקה ה-92. אולי ב-1 מתוך 100 מקרים זה מוביל לשער, אבל רוב הסיכויים שזה יילך נגדך. אתה חייב להיות חכם. אפשר להפסיד, אבל לא ככה".

שוער אסטון וילה אמיליאנו מרטינס מול ארסנל. Shaun Botterill, GettyImages
איבד את המזל? מרטינס/GettyImages, Shaun Botterill

מאמן ארסנל התראיין לניב דוברת בסיום והביע שביעות רצון מהחזרה של שחקניו למשחק: "אני חושב שהצלחנו לכבוש בעיקר מפני ששיחקנו נהדר במחצית השנייה. הגיע לנו לנצח את המשחק הזה ואני מאוד שמח. זה היה משחק קשוח, היה לנו קשה להפסיד את המשחק מול סיטי. פסיכולוגית זה לא פשוט שאתה נכנס פעמיים לפיגור משתי בעיטות שלהם. צריך הרבה ריכוז בשביל לחזור ככה. נגד ברנטפורד לא הצלחנו לכבוש למרות שהיינו טובים, נגד סיטי גם הגיע לנו ולא הצלחנו. הכל פתוח ואפשרי במירוץ אליפות. עלינו להיות צנועים ולא להתבלבל".

מיקל ארטטה בריאיון לספורט1 אחרי הניצחון של ארסנל 2:4 על אסטון וילה/ספורט1

במחזור הבא (25.2) ארסנל תתארח אצל לסטר ותנסה להגדיל את הפער בפסגה ממנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully