וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבנו שיהיה קל מול הפועל ת"א, לא היינו מוכנים לקבוצה כל כך מוכשרת"

ג'אנפרנקו זולה נפגש במשחקים של צ'לסי מול האדומים בריאיון לניב דברת: "הם הפתיעו אותנו טקטית והקשו עלינו מאוד"

ג'אנפרנקו זולה בריאיון עם ניב דברת/ספורט1

בשנים שלפני השתלטותו של רומן אברמוביץ' על צ'לסי, רומן אברמוביץ' היה אחד הסמלים הגדולים של הבלוז. החלוץ האיטלקי שיחק במשך שבע שנים בצד הכחול של לונדון, עזב ב-2003 עם הגעת האוליגרך ונפרד כאגדת המועדון. בריאיון שהעניק לשליח ספורט1 ללונדון, ניב דברת, סיפר זולה על תקופתו בבלוז, ההפסד להפועל תל אביב בגביע אופ"א וחשף - מה עשה דייגו מראדונה באימון שגרם לכולם למחוא לו כפיים? צפו בקטע מהריאיון בנגן למעלה.

האם אתה מתחרט שעזבת את צ'לסי רגע לפני הגעת רומן אברמוביץ'? "לא, כי נהניתי מהתקופה שלי כאן. לא הייתי משנה את הזמן שביליתי עם חבריי לקבוצה, זה היה נהדר מההתחלה. אולי לא זכינו בכל כך הרבה תארים כמו בעידן אברמוביץ', אולי הייתי יכול להיות חלק מזה לזמן מה אבל כבר הייתי בגיל מתקדם. לכל דבר יש סוף, החלטתי שאני רוצה לסיים את הקריירה בעיר הולדתי קליארי, לעזור לה להגיע להישגים".

ג'אנפרנקו זולה. רויטרס
לא נבהל מהמצב של צ'לסי הנוכחית, לא שוכח את הפועל תל אביב של פעם. זולה/רויטרס

על המפגש מול הפועל תל אביב בגביע אופ"א, שהסתיים בחגיגה אדומה: "המשחקים היו קשים מאוד. לא היינו מוכנים לפגוש קבוצה כל כך מוכנה ומכושרת. שיחקתי בליגות הכי טובות, אז כשאתה נוסע לתל אביב אתה מתאר לעצמך שיהיה משחק קל. זה היה רחוק מהמציאות, בעיקר טקטית. הם הפתיעו ברמת הטקטיקה בשני המשחקים והקשו עלינו מאוד".

על הרכישות האחרונות של צ'לסי: "זאת לא פנאיקה. העונה הזאת לא מוצלחת כפי שכולם ציפו, כולל המועדון, אבל יש קבוצה צעירה מאוד עם המון צעירים בעלי פוטנציאל, יכול להיות שהם העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully