וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל חזרה לנצח עם שער ביזארי ומהפך גדול בתוספת הזמן

אחרי ההפסד במשחק העונה ואיבוד הפסגה, התותחנים הפכו פיגור 2:1 מול אסטון וילה לניצחון 2:4, עם שער עצמי של מרטינס (93) וקינוח של מרטינלי במתפרצת (98)

תקציר ניצחונה של ארסנל 2:4 על אסטון וילה/ספורט1

אחרי שיתרון שמונה הנקודות שלה בפסגה נמחק לחלוטין, ארסנל הייתה על סף מעידה נוספת היום (שבת) אבל בסופו של דבר ביצעה מהפך דרמטי וניצחה 2:4 את אסטון וילה בחוץ. התותחנים איבדו כזכור את הפסגה בעקבות ההפסד 3:1 למנצ'סטר סיטי במשחק העונה ביום רביעי וגם הפעם נקלעו לפיגור והסתכנו במשחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, אלא שהמזל היה הפעם בצד שלהם ואיתו הגיעו גם שלוש הנקודות שמעבירות כעת את הלחץ למנצ'סטר סיטי שמתארחת אצל נוטינגהאם.

לראשונה מאז דצמבר 2009 (1:2 בליברפול) ארסנל מנצחת משחק ליגה מחוץ ללונדון שבו פיגרה במחצית. וילה, לעומת זאת, סופגת רביעייה ביתית שנייה ברציפות (4:2 מול לסטר לפני שבועיים) בפעם השנייה בתולדותיה בליגה הבכירה, כשהקודמת הייתה ב-1935/36.

ז'ורז'יניו שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
השער לא נרשם לזכותו, אבל מה זה משנה? ז'ורז'יניו חוגג/רויטרס

כמו במפגש עם האלופה ברביעי, גם הפעם ארסנל נקלעה לפיגור וחזרה בזכות בוקאיו סאקה. שחקן הכנף השווה עם טיל לרשת העליונה בדקה ה-16 ומחק את השער המהיר של אולי ווטקינס (5), אבל האקס אונאי אמרי ראה את שחקניו חוזרים להוביל כשקיבל שער ראשון העונה (וראשון מאז מרץ 2022) מפיליפה קוטיניו בדקה ה-31.

שתי הקבוצות המשיכו להגיע למצבים גם במחצית השנייה, רק שמי שהכתיבה את הקצב הייתה ארסנל והיא גם באה על שכרה בדקה ה-61: מרטין אודגור הכין לאולכסנדר זינצ'נקו שירה פנימה וחגג שער בכורה העונה. אודגור פספס הזדמנות אדירה להשלים מהפך בעצמו, אבל רק עשה את זה מתוק יותר מבחינת מיקל ארטטה, שראה בדקה השלישית של תוספת הזמן את הרכש ז'ורז'יניו יורה כדור אדיר אל המשקוף שחצה את הקו בעזרת הראש של השוער המזנק אמיליאינו מרטינס. אלוף העולם הארגנטינאי ניסה להציל את המצב בדקה ה-98, אבל העלייה שלו לכדור קרן רק הותירה את השער חשוף כדי שהמחליף גבריאל מרטינלי יסגור עניין עם הרביעי בתום משחק נהדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
פיליפה קוטיניו שחקן אסטון וילה חוגג שער. רויטרס
שבר בצורת של כמעט שנה. פיליפה קוטיניו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: גול! קאש החל במהלך מעמדת המגן הימני ושלח את ווטקינס, שהצליח להטעות ללא קושי את סאליבה והכניע את רמסדייל. 0:1 מהיר לזכות אסטון וילה.

דקה 16: גול! מינגס הרחיק רע וסאקה אמר תודה והפציץ אל הרשת העליונה בשמאל מ-13 מטרים. ארסנל עם 1:1.

דקה 31: גול! מורנו פרץ בצד שמאל והעביר כדור רוחב, בואנדיה פתח רגליים וקוטיניו הטעה את רמסדייל עם בעיטה בימין אל הפינה הקרובה. 1:2 לאסטון וילה. שער ראשון לברזילאי מאז מרץ אשתקד.

אולכסנדר זינצ'נקו שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שער ראשון במדי ארסנל. אולכסנדר זינצ'נקו/רויטרס

דקה 56: כמעט השוויון של ארסנל. וייט הרים מצד ימין ואנקטייה עלה גבוה ונגח כדור קשתי שפגש את המשקוף.

דקה 61: גול! אודגור הוציא קרן קצרה, קיבל בחזרה והכין לזינצ'נקו שמ-17 מטרים בעט כדור שטוח בשמאל שהכניע את אמי מרטינס. ארסנל השוותה ל-2:2.

דקה 78: איזו החמצה של אודגור. אנקטייה חטף כדור מקונסה ברחבת וילה וסידר לו מצב נפלא עם הכנה משמאל, אבל הקפטן הנורבגי של ארסנל בעט החוצה מ-12 מטרים כשהוא לבד מול השוער.

דקה 90+3: גול! איזו דרמה בווילה פארק. ז'ורז'יניו הפציץ מרחוק אל המשקוף, הכדור ניתז אל הראש של אמי מרטינס המזנק וממנו אל הרשת. 2:3 לארסנל.

דקה 90+8: גול! השוער ניסה לכפר ועלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן, אבל ארסנל ניצלה זאת כדי לצאת למתפרצת, ויירה שלח את מרטינלי ושילוב המחליפים הזה קבע 2:4.

המחזור יימשך ביום ראשון כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את לסטר (16:00, ספורט1) וטוטנהאם תארח דרבי לונדוני מול ווסטהאם (18:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully