וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה התלונן: "זה מתסכל, היה נבדל בשער של ברנטפורד"

מאמן ארסנל היה מרוצה משער הבכורה של לאנדרו טרוסאר, אך ביקר את צוות השיפוט ב-1:1 של קבוצתו: "לא בדקו את זה בצורה מספיק טובה. מנצ'סטר סיטי? זה יהיה משחק יפה, נבוא מוכנים"

תקציר ה-1:1 של ארסנל מול ברנטפורד/ספורט1

ארסנל רשמה הערב (שבת) איבוד נקודות שני ברציפות לאחר 1:1 מול ברנטפורד, וברביעי (21:30, ספורט1) היא תארח את מנצ'סטר סיטי שתוכל לעקוף אותה בטבלה, במידה והאלופה תנצח גם מחר את אסטון וילה (18:30, ספורט1).

לתותחנים זאת הייתה הפעם הראשונה העונה שהיא איבדת נקודות בשני משחקים עוקבים במסגרת הפרמיירליג, זאת לאחר ההפסד 1:0 לאברטון במחזור הקודם. סיבה נוספת לדאגה אצל מוליכת הטבלה היא ספיגת השער השלישי ברציפות בנגיחה. זה התחיל מליסנדרו מרטינס של מנצ'סטר יונייטד, המשיך בשער הניצחון של ג'יימס טרקובסקי בשבוע שעבר וכעת השער של אייבן טוני.


מנור סולומון: "אלה רגעים שחולמים עליהם מילדות, הרגשה מדהימה"
פיניקס ללא ביטוח: ניתוח המהלכים הבולטים בטרייד דדליין
ממאטה הודח מהרכב אשדוד משום שאיחר להסעה, הוא וקמהאני ייקנסו

לאנדרו טרוסאר שחקן ארסנל חוגג שער. רויטרס
שמחה מאופקת בסיום. טרוסאר/רויטרס

המוליכה תתנחם בשער הבכורה של לאנדרו טרוסאר שהעלה אותה ליתרון ארבע דקות בלבד לאחר שהבלגי עלה אל הדשא: "כמובן שזה נחמד לכבוש, אבל בדיעבד זאת אכזבה לאבד נקודות ככה", סיפר שחקן הרכש מברייטון", זה היה משחק קשה, עשינו הכל טוב, אך פשוט לא הצלחנו. זה לא פשוט להבקיע מול ברנטפורד".

מיקל ארטטה התלונן בסיום על שער השוויון של אייבן טוני: "אני חושב שהיה נבדל שלא נבדק בצורה מספיק טובה בשער של טוני. זה מתסכל, אבל נחכה להסברים של צוות השיפוט בהמשך. על מנת לנצח צריך להצליח בדברים הקטנים, ניצחון אחר ניצחון. זה היה משחק קשה, ידענו שזה יהיה לא פשוט. מגיע קרדיט לברנטפורד על הצורה בה הם עמדו על המגרש. מנצ'סטר סיטי? זה יהיה משחק עצום, אנחנו מודעים לכך. נתכונן לזה ונצפה למשחק כדורגל יפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

על השער של טרוסאר והיכולת הטובה שלו מאז שהצטרף למועדון: "מאוד מרוצה ממנו ובשבילו, כי הוא שחקן שבהחלט יכול לתרום לנו ברגעים חשובים וגדולים כמו זה. הוא כישרון יוצא מן הכלל, אמיץ ויודע לשחק תחת לחץ".

ברנטפורד תארח במחזור הבא את קריסטל פאלאס (שבת, 17:00) בעוד לאחר המשחק מול סיטי, ארסנל תתארח אצל אסטון וילה (שבת, 14:30) בניסיון לשמור על הפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully