וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה וקונסטנטין יחזרו להרכב נתניה, קראנקה לא מתכנן מהפכה

צפי לאצטדיון כמעט מלא במשחק המסקרן בנתניה (שני, 20:30). דוידזאדה צפוי לחזור ל-11 של מכבי תל אביב, איליה ייכלל בסגל לראשונה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי נתניה

בעיצומו של קרב צמוד על הכניסה לפלייאוף העליון, מכבי נתניה תארח מחר (שני, 20:30) את מכבי תל אביב בניסיון לחזור אל השישייה הראשונה. המארחת נמצאת במומנטום מצוין, עם שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, ובמועדון רואים במשחק הזדמנות מצוינת לצבור שלוש נקודות ולהתקרב לעבר המטרה.

האווירה במועדון טובה מאוד והדבר מורגש גם בעניין מכירת הכרטיסים להתמודדות, כאשר מלבד כ-8,000 אוהדי נתניה שהבטיחו את מקומם, נמכרו גם 4,500 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב והאצטדיון צפוי להיות כמעט מלא.

בחלק המקצועי, המאמן רן קוז'וך יבצע לפחות שני שינויים, כאשר רז שלמה שהחמיץ את המשחק הקודם ישוב למרכז ההגנה ויסיט את עומרי גנדלמן בחזרה לקישור. שינוי נוסף יהיה בעמדת המגן הימני, כאשר שי קונסטנטין יפתח במקום כארם ג'אבר המורחק. בחלק הקדמי ימשיכו איגור זלאטנוביץ' ופטריק טוומאסי, לשתף פעולה, וגם לירן רוטמן צפוי לקבל את חולצת ההרכב. החלוץ האוקראיני סטניסלב בילנקי, שהשלים שבוע אימונים מלא עם הקבוצה, צפוי להיכלל מחר בסגל, לראשונה מאז הגיע על סף סגירת חלון ההעברות.

סטניסלב בילנקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
צפוי להיכלל לראשונה בסגל. סטניסלב בילנקי/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

אף שהטיח כלפיהם ביקורת נוקבת מיד בסיום התיקו מול בני סכנין במחזור הקודם, אייטור קראנקה לא צפוי לבצע מהפכה בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק מחר מול מכבי נתניה. המאמן הבאסקי אמנם היה מאוכזב מלא מעט שחקנים, אבל אחרי דברי התוכחה שלו, הוא מצפה לראות שינוי ואמור לפתוח עם מרבית השחקנים הקבועים שלו.

קראנקה צפוי להחזיר להרכב את אופיר דוידזאדה ולצוות שוב את אנריק סבוריט לעמדת הבלם לצד דריק לוקאסן. מהסגל ייצאו יונתן כהן הפצוע ומאור קנדיל המוצהב. במקומם יתלבש לראשונה רארש איליה וגם מתן חוזז יחזור לספסל אחרי לא מעט משחקי ליגה בהם ישב ביציע.

לקראנקה היו כמה התלבטויות בימים האחרונים. האם לפתוח עם איליה, באיזו עמדה ועל חשבון מי מחמשת הזרים האחרים, או דווקא להתחיל איתו על הספסל ולהכניס אותו במהלך המשחק. כמו כן, הייתה התלבטות אם לעלות עם אייל גולסה בהרכב במקום דן גלזר.

עוד בוואלה!

קוז'וך: "מכבי נתניה יכולה לנצח כל קבוצה בבית, גם את מכבי ת"א"

לכתבה המלאה
אופיר דוידזאדה, מכבי תל אביב. אריאל שלום
צפוי לשוב ל-11. אופיר דוידזאדה/אריאל שלום

טריוויה

* 148 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 36:73 בניצחונות ועוד 39 לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי נתניה רק פעם אחת ב-14 המפגשים האחרונים, וזה קרה בסיבוב הראשון של העונה שעברה, כאשר המארחת חגגה 2:4 גדול במשחק הבכורה של בני לם. אגב, רביעייה הייתה גם בניצחון שקדם לכך: 1:4 בינואר 2019.

* 0:0 בין הקבוצות במשחק ליגה שנתניה אירחה, לא היה מאז ספטמבר 1984. כל 38 המפגשים מאז הניבו שערים.

* מכבי נתניה כבשה במחזור הקודם את שערה השני בלבד העונה ברבע השעה האחרונה - הכי מעט בליגת העל. מכבי תל אביב מובילה את הקטגוריה עם 15 שערים בדקות 75-90.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: נתניה
קהל: 11832

תוצאות משחקי שבת:

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0
סקציה נס ציונה - הפועל חיפה 2:0
בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1
מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully