וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רארש איליה עשוי לפתוח נגד נתניה. השאלה היא באיזו עמדה

11.2.2023 / 11:15

הרומני הצעיר מציג יכולת גבוהה באימוני מכבי תל אביב ועשוי לקבל את הצ'אנס ב-11 במשחק החוץ החשוב ביום שני, קראנקה עשוי לשנות מערך ולפתוח איתו בכנף. יונתן כהן, טננבאום וקנדיל ייעדרו

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

שבוע עבר מאז התיקו הביתי מול בני סכנין ומכבי תל אביב בעיקר מנסה לחשב מסלול מחדש ולחזור מנתניה עם 3 נקודות במשחק חוץ מאוד קשה, מול קבוצה שנמצאת בכושר מצוין. בעוד שלמכבי חיפה ולהפועל באר שבע משחקי בית נוחים יחסית במחזור הזה, מכבי תל אביב תהיה חייבת להעלות את הרמה שלה בעשרות אחוזים כדי לנצח את הקבוצה המשתפרת של התקופה האחרונה.

איליה מציג יכולת טובה מאוד באימונים וגם השתלב חברתית. אייטור קראנקה העדיף בשבת שעברה מול סכנין להשאיר אותו ביציע בטענה שזה לא היה הוגן להוציא שחקן קבוע של מכבי תל אביב מהסגל בשביל שחקן שרק נחת בארץ יומיים קודם, אבל כעת, אחרי שבוע של אימונים עם הקבוצה, קראנקה עשוי לתת לו לפתוח כאשר אחת ההתלבטויות היא היכן. העמדה הטבעית של איליה היא שחקן כנף מצד שמאל. מכבי תל אביב לא משחקת עם שחקני כנף ולכן כל האופציות פתוחות, כולל מעבר למערך אחר.

שחקן מכבי תל אביב רארש איליה. אריאל שלום
ייזרק היישר למים העמוקים? איליה/אריאל שלום

שלושה שחקנים יחסרו מחרתיים. יונתן כהן נפצע במשחק מול בני סכנין בשריר הירך האחורי, דניאל טננבאום עדיין סובל מכאבי גב ובמקומו שוב יישב על הספסל אור יצחק ומאור קנדיל לא ישחק בגלל צהובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully