וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "מכבי נתניה יכולה לנצח כל קבוצה בבית, גם את מכבי ת"א"

12.2.2023 / 13:05

המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק (שני, 20:30): "נצטרך לתת תשומת לב לכולם, לא רק לזהבי וליובאנוביץ'". גנדלמן: "צריכים לקחת נקודות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.2/ספורט1

שני ניצחונות רצופים ורצף של שישה משחקים ללא הפסד בליגה, הקפיצו את מכבי נתניה בחזרה לחבורת שש הראשונות שמעפילות לפלייאוף העליון. כדי לסיים גם את המחזור ה-22 בחלק העליון, וגם לעקוף את הפועל ירושלים ולהתבסס במקום החמישי, היהלומים יצטרכו לנצח מחר במשחק ביתי את מכבי תל אביב שלא יכולה להרשות לעצמה למעוד אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות (שני, 20:30).

"בבית אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה, גם איכותית כמו מכבי תל אביב", אמר רן קוז'וק במסיבת העיתונאים, "זו יריבה מאוד איכותית ונצטרך לתת תשומת לב לכל השחקנים שלה, לא רק לערן זהבי ולג'ורג'ה יובאנוביץ', אלא גם לגבי קניקובסקי ולפארפה גיאגון. ההרתעה ממכבי נתניה קיימת, היריבות מכבדות אותנו".

על החיסרון של כרם ג'אבר אמר המאמן: "כל שחקן שחסר מהווה חיסרון. אני מקווה שרז שלמה יוכל להיות איתנו, הוא ערך אימון מלא. סטניסלב בילנקי ונאסים אואמו הם אנשים אינטליגנטיים שמהר מאוד הבינו את הפילוסופיה שלנו והתאקלמו, אני מקווה שמחר סטס ישחק".

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יגיע גם זמנו לצאת לחו"ל. גנדלמן/ברני ארדוב

לצדו של קוז'וך ישב עומרי גנדלמן שאמר: "אנחנו לא מסתכלים על עצמנו כעל אנרדדוג, אלא מאמינים בעצמנו ויודעים שמכבי נתניה יכולה וצריכה לקחת את הנקודות בבית".

על רצונו לעבור לחו"ל: "שחקנים תמיד רוצים להתקדם, אבל אוכל להתקדם רק אם בכל אימון ובכל משחק אראה את היכולות שלי. כרגע אני כולי במכבי נתניה, באימון הקרוב ובמשחק הקרוב".

כל הכרטיסים שמכרה מכבי נתניה ליציע המערבי אזלו ולטובת אוהדי הקבוצה הוקצו כרטיסים גם בחלקו של היציע המזרחי, שברובו יתמלא באוהדי מכבי תל אביב. בסך הכל מצפים בנתניה לכ-11,000 צופים מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully