וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה ערך אסיפה קשה לשחקני מכבי תל אביב: "באתם בלי תשוקה"

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 22:32

המאמן כעס אחרי ה-1:1 מול סכנין וקיים אסיפה עוד בבלומפילד: "זה לא המשחק הראשון שאנחנו לא נכנסים אליו ברצינות ובמחויבות". בריאיון הודה: "שיחקנו רע מאוד, צריך לשנות גישה". זהבי: "יש יכולות, זה לא מתחבר". רפואה: "גאה בשחקנים שלי"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב בצרות צרורות. לאחר ה-0:3 הענק על מכבי חיפה במשחק העונה נדמה היה שהצהובים חזרו למאבק האליפות, ובגדול, אלא שאז הגיע 0:0 מול הפועל תל אביב בדרבי, והערב (שבת), מספר ימים לאחר ה-0:4 הקליל על מכבי פתח תקוה בגביע, הגיע תיקו נוסף - הפעם 1:1 ביתי מול בני סכנין. המשמעות: מכבי חיפה תוכל להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות. גיא מלמד כבש ראשון (13), בירם כיאל הורחק (38) וערן זהבי השווה (52), ובכך הפך למלך השערים העונה בליגה, אך זה לא הספיק. יונתן כהן עלה מהספסל בדקה ה-68, אך הוחלף בחלוף עשר דקות בלבד לאחר שמתח את השריר.

כבר לאחר המשחק, כשהם עדיין בבלומפילד, ערך אייטור קראנקה אסיפה קשה לשחקני מכבי תל אביב. המאמן הבאסקי אמר להם: "באתם למשחק בלי תשוקה. בלי אמביציה. זה לא המשחק הראשון שאנחנו לא נכנסים אליו ברצינות ובמחויבות".

רק שני שחקני סכנין עלו עם חולצות דגל הגאווה, פאון הסתיר אותה בב"ש
עם ה-11 של חטואל: הפועל באר שבע ניצחה את סקציה נס ציונה 0:1 בחוץ
ברדה: "הדרך והגישה היו מצוינות". בב"ש הגיבו לאירועי החולצה עם פאון

בריאיון לאחר המשחק אמר אייטור קראנקה: "שיחקנו רע מאוד. יש בעיה בצורה בה אנחנו ניגשים למשחקים, דיברנו על לא לעשויות טעויות מטופשות ועשינו את זה. גם כשהם בעשרה שחקנים לא הצלחנו לסכן מספיק את השער. במחצית השנייה היו הזדמנויות לכבוש, אבל לא עשינו את זה. אני יודע מה הסיבה אבל לא יכול להסביר, קודם כל אצטרך להסביר זאת לשחקנים. צריך להתחיל לחשוב חיובי ולשנות את הגישה. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו. כולם ראו את היכולת שלנו מול מכבי חיפה, צריך להחזיר את המנטליות והתשוקה הזאת. אני לא מסתכל על היריבות שלי אלא על הקבוצה שלי. מבחינתי, לא הייתי עושה משהו אחר, הייתי עושה את אותם חילופים שעשיתי".

על רארש איליה שנותר מחוץ לסגל: "לשחקנים שכאן מגיע כבוד. הוא הגיע רק לפני יומיים, ולשחקנים אחרים הגיעה ההזדמנות להיות בסגל. הוא יעזור לנו בעתיד".

מאמן מכבי תל אביב אייטור קראנקה. אריאל שלום
אכזבה גדולה. קראנקה/אריאל שלום

ערן זהבי, שהפך למלך שערי ליגת העל העונה ולא יתנחם בכך, הוסיף: "לא צריך לחכות לדקה ה-90 כדי להבקיע את השער השני. נלחמנו, נתנו הכל, חבל ששוב רדפנו אחרי המשחק. סכנין עשו עבודה טובה, נלחמו על כל כדור, רצו יותר מאיתנו ונתנו הכל. אנחנו לא מנצלים את ההזדמנויות שלנו וזה כואב שאנחנו משחקים לפני הקבוצה היריבה ולא מצליחים להלחיץ את המוליכה ועושים להם חיים קלים".

הכוכב הצהוב הוסיף ואמר: "אולי חשבנו שיהיה לנו קל, ואז ספגנו והתחיל להיות לחץ אטומי. שחקנים איבדו את העמדה שלהם והתחלנו לרוץ אחרי המשחק, משהו שקבוצה שרוצה לקחת אליפות לא צריכה שיקרה לה. היתה אנרגיה טובה במחצית השנייה ושוב ירדנו. אנחנו לא מצליחים ליצור את הקצב שצריך בשביל לקחת אליפות, ננסה להשתפר. אנחנו השחקנים צריכים להסתכל במראה, כל על אחד עצמו. ברגע שכל אחד ייתן 100 אחוז מעצמו, הדברים אולי יילכו יותר פשוט. כרגע זה לא נראה מחובר עד כדי כך. את היכולות יש לשחקנים פה, אבל זה לא התחבר".

ערן זהבי, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מודאג. זהבי/אריאל שלום

מנגד, סיכם קובי רפואה: "כל הכבוד לבחורים, להיות מדקה 30 ומשהו בעשרה שחקנים בבלומפילד, עם כל האווירה - רק מי שפה מבין על מה אני מדבר. כל הכבוד. מכבי הגיעו למצב וחצי כל המשחק, מבחינה טקטית עמדנו טוב. כל השריקות הקטנות האלה, אני לא רוצה להיכנס לשופטים. אני מכיר את זה כל כך טוב שלא אדבר מילה על השופטים. מצפה לנו משחק סופר קשה נגד באר שבע, השחקנים שלי נתנו מעל מה שהם יכולים ואני גאה בהם".

גד עמוס, המצטיין במשחק: "אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה להשיג נקודה. זו העבודה שלי, להציל כדורים, ואני שמח שהיום זה הלך טוב. תיקו ב-10 שחקנים פה, אנחנו בהחלט מרוצים. אני עושה הכול כדי לעזור לקבוצה שלי להוציא נקודות. זה לא נעים שכל משחק מעירים לך, תגידו בזבוזי זמן או לא, אבל הוסיפו את זה. לדעתי זה לא הפריע למשחק. איבדנו העונה הרבה נקודות סתם, כרגע מסתכלים למטה ולא למעלה".

על חולצות הגאווה אמר השוער: "אני מתעסק בכדורגל, אין לי מה להגיד על זה. אמרו לי שיש טקס, 'אם אתה רוצה שים את החולצה'. אני שמתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully