וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק שני שחקני סכנין עלו עם חולצות דגל הגאווה, פאון הסתיר אותה בב"ש

הנהלת סכנין אפשרה לשחקניה לבחור האם לעלות עם החולצה של עמותת איגי, רק מלמד ועמוס בחרו ללבוש אותה. בהפועל באר שבע הגיבו לעניין, גם מוגיס מאשדוד עלה ללא החולצה, המנהלת ביקרה את החלטת השחקנים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

במשחקי המחזור ה-21 יעלו שחקני ליגת העל עם חולצות עליהן דגל הגאווה, זאת במסגרת שיתוף הפעולה של מנהלת הליגה עם עמותת "איגי" של נוער גאה ישראלי.

במשחק בין מכבי תל אביב לבני סכנין, הנהלת האורחת אפשרה לשחקניה להחליט האם לעלות עם חולצת העמותה. מבין כל שחקני ההרכב, רק גד עמוס וגיא מלמד בחרו לעלות עם החולצות.

במשחק שפתח את המשחק, הפועל באר שבע גברה 0:1 על סקציה נס ציונה, וגם שם במהלך עליית השחקנים לכר הדשא, הציגו שתי הקבוצות את חלוצות העמותה, אך אדריאן פאון קיפל את חולצתו והסתיר את דגל הגאווה. בהפועל באר שבע הגיבו: "כמועדון נמשיך לתמוך בקהילה הגאה ואנחנו מעודדים כל פעילות דומה ביוזמת מינהלת הליגות. יחד עם זה אנחנו מכבדים את חופש הביטוי וחופש המצפון של השחקנים שלנו".

שחקני בני סכנין עם שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
בחרו לא לעלות עם חולצות הגאווה. שחקני סכנין מול שחקני מכבי תל אביב/אריאל שלום

מנהלת הליגה הגיבה לבחירת השחקנים לא לעלות עם החולצות: "מנהלת הליגות מצרה על כך שישנם כאלה שבחרו שלא לקחת חלק בפעילות חברתית שמטרתה לתמוך במיעוט בחברה הישראלית. מנהלת הליגות תמשיך לקדם מסרים של הבנה והכלה בפעילויות הליגות גם בעתיד".

במשחק של מ.ס. אשדוד מול הפועל חיפה, זקאריה מוגיס בחר גם הוא לא לעלות עם החולצה של העומתה ומנהלת הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully