וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "הדרך והגישה היו מצוינות". בב"ש הגיבו לאירועי החולצה עם פאון

4.2.2023 / 17:13

המאמן לאחר ה-0:1 ועלייה למקום השני: "זו ברכה בשביל כל מאמן שיש מאבק על כל עמדה". הקשר קיפל את חולצתו כך שלא יראו את דגל הגאווה, במועדון הגיבו: "תומכים בקהילה הגאה ומכבדים את חופש הביטוי של שחקנינו". דורה: "נצטרך לשפר את החלק הקדמי"

תקציר: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט 1

הפועל באר שבע עלתה הערב (שבת) לפחות באופן זמני למקום השני בטבלה, אחרי ניצחון 0:1 קטן על סקציה נס ציונה משער של רותם חטואל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. שלומי דורה עם שתי נקודות בלבד מאז שמונה אצל העולה החדשה, שעם משחק שישי ברצף ללא ניצחון עלולה לרדת בהמשך המחזור לתחתית הטבלה.

המועדון מבירת הנגב בדקו עם אדריאן פאון מדוע חולצתו הייתה מקופלת כך שדגל הגאווה עליה היה מוסתר. במסגרת שיתוף פעולה של המינהלת עם עמותת איגי עולים במחזור הזה שחקני ליגת העל עם חולצה ועליה דגל הגאווה והקשר הרומני נראה לפני המשחק באיצטדיון בפתח תקוה כשהחולצה מקופלת כלפי מעלה והדגל מוסתר. "כמועדון נמשיך לתמוך בקהילה הגאה ואנחנו מעודדים כל פעילות דומה ביוזמת מינהלת הליגות", אמרו בבאר שבע. "יחד עם זה אנחנו מכבדים את חופש הביטוי וחופש המצפון של השחקנים שלנו".

אליניב ברדה, מאור מליקסון, הפועל באר שבע. דני מרון
שמח על עומק הסגל ומוטיבציית השחקנים. ברדה/דני מרון

אליניב ברדה אמר בסיום המשחק: "הרבה פעמים מסתכלים על תוצאה, אבל היום הדרך והגישה היו מצוינות. אף פעם לא פשוט נגד נס ציונה אצלה בבית, במגרש קשה, כשהיא נלחמת על החיים שלה. שמרנו על שער נקי, השגנו ניצחון חשוב, יצרנו המון הזדמנויות".

על הסגל הרחב אמר ברדה: "יש סגל גדול ומאבק על כל עמדה וזו ברכה בשביל כל מאמן. בהרבה מקרים אתה צריך לראות ששחקן יודע שאם הוא מוריד רגל מהגז, יש מישהו אחר שמוכן לקחת את הצ'אנס".

רותם חטואל, שכבש את שער הליגה ה-11 שלו: "אני שמח שהעונה זה נדבק לי טוב. אני עובד קשה ומקווה להמשיך בדרך הזו. אנחנו לא מסתכלים על הטבלה, רק על המשחק נגד סכנין ביום רביעי ומשם נתקדם הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן סקציה נס ציונה שלומי דורה. דני מרון
מאוכזב מההפסד ומצב הקבוצה. דורה/דני מרון

המאמן המפסיד, שלומי דורה סיכם: "המשחק הזה נפל על איבוד כדור שלנו בתופסת הזמן של המחצית הראשונה. בחצי השני הם ניסו להחזיק את הכדור כי הם היו ביתרון - אני מניח שאם היה 0:0 זה היה נראה אחרת. מעצבן ומאכזב להפסיד בצורה כזו. התכוננו נכון, לא פשוט להתכונן ליריבה כזו כי אתה לא יודע באיזה מערך והרכב הם ישחקו. נצטרך לשפר את החלק הקדמי ואת היצירתיות, ולקחת את הדברים הטובים, כמו העמידה על המגרש וההגנה".

ניסו קפילוטו: "מאכזב כי נראינו טוב וסגרנו אותם טוב. הם לא הגיעו להמון מצבים, היה לנו צ'אנס לעקוץ במתפרצות ולא הצלחנו. ספגנו בגלל נאיביות. הפועל חיפה? הרגשתי כמו שחקן בית והיה לי קשה לעזוב, אבל רציתי דקות משחק ואני שמח שעשיתי את המהלך הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully