וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בסעודיה: אינטר שוב ניצחה את מילאן בדרבי, מרטינס הכריע

שבועיים וחצי אחרי ה-0:3 בסופר קאפ האיטלקי בערב הסעודית, הנראזורי חגגו פעם נוספת על האלופה המתרסקת עם 0:1 משער של לאוטרו (34). הפער מנאפולי שבפסגה: 13 נקודות

תקציר: אינטר - מילאן 0:1/ספורט1

אינטר השלימה את הנקמה שלה על מילאן. בספטמבר האלופה ניצחה 2:3 במסגרת הסיבוב הראשון בסרייה A, אבל שבועיים וחצי אחרי שה-0:3 המוחץ של הנראזורי על הרוסונרי בסופר קאפ האיטלקי שנערך בערב הסעודית, הערב (ראשון) הגיע ניצחון נוסף והפעם במסגרת הליגה, 0:1 משער של לאוטרו מרטינס.

נאפולי בתחילת היום הביסה את ספציה 0:3 והמשיכה בדרכה הבטוחה לאליפות, אבל אינטר עשתה את המוטל עליה ומעבר לכך שניצחה את יריבתה העירונית במסגרת הליגה לראשונה מאז פברואר 2021, בעונת האליפות של מילאן לא הצליחה לנצח אותה, גם שמרה על פער 13 נקודות מהפסגה.

אתלטיקו מדריד מעדה מול חטאפה, אלצ'ה היממה את ויאריאל
רומא ניצחה את אמפולי 0:2 ועלתה זמנית למקום השלישי
חכימי ומסי כבשו שערים יפים, 1:2 לפריז סן ז'רמן על טולוז

שחקני אינטר חוגגים עם לאוטרו מרטינס. רויטרס
צבע את מילאנו בכחול. לאוטרו/רויטרס

עוד לפני המשחק, אוהדי מילאן התגרו באלו של מילאן עם תפאורה ביציעים שכללה שלט ענק שעליו נכתב "אלופת איטליה מצדיעה לאלופת הערבים", כמובן בניסיון ללעוג לזכייה של הנראזורי בקרב בסעודיה בין האלופה למחזיקת הגביע, אבל האכזבה של האדומים-שחורים בסיום הייתה עצומה, כי האלופה המתרסקת נותרה עם ניצחון אחד בלבד מאז החזרה מפגרת המונדיאל לפני חודש - הודחה מהגביע, הפסידה בסופר קאפ ובליגה ספגה הפסד שלישי רצוף והיא כבר חמישה משחקים ללא ניצחון בסרייה A. לעומתה, אינטר עם הפסד בודד ב-11 המשחקים האחרונים בכל הממסגרות.

כאמור, הקפטן לאוטרו מרטינס קבע את תוצאת הסיום כבר בדקה ה-34, אחרי שהקאן צ'לחנוילו הרים כדור חופשי מימין והארגנטינאי שם את הראש, ועם עזרה של סימון קיאר שנגע בכדור בדרכו לשער הכניע את ציפריאן טטארושאנו בין הקורות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אוהדי מילאן הטרילו לפני המשחק, ושוב התאכזבו בסיום

משחקי יום שני באיטליה:

ורונה - לאציו (19:30)
מונצה - סמפדוריה (21:45, ספורט3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully