וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד מעדה מול חטאפה, אלצ'ה היממה את ויאריאל

קוראה כבש ראשון (60), אונאל איזן בפנדל (83) וקבע 1:1. פרה מייה כבש שלושער, נועלת הטבלה הותירה את קרמנוזה כקבוצה היחידה בארבע הליגות הבכירות ללא ניצחון ליגה העונה עם 1:3 על הצוללת הצהובה. 3:4 מטורף לסלטה ויגו על בטיס

תקציר גביע המלך: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:3/ספורט 1

הסיבוב השני של העונה בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-1:4 של אתלטיק בילבאו על קאדיס. אתלטיקו מדריד הרביעית איבדה נקודות בתיקו עם חטאפה, ויאריאל פישלה, ובטיס פספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי ב-4:3 המשוגע מול סלטה ויגו.

אנחל קוראה, שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
איבוד נקודות מפתיע. קוראה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - חטאפה 1:1

בעונה שעברה חטאפה הצליחה לכבוש לראשונה לרשת של אתלטיקו בעידן דייגו סימאונה, הפעם היא עשתה זאת שוב ומנעה מהקולצ'ונרוס לשפר עמדות במאבק על המקום הרביעי. אנחל קוראה כבש ראשון (60), אולם אנס אונאל איזן (83) מהנקודה הלבנה ועצר רצף של חמישה הפסדים, עם נקודה שהעלה את האורחת למקום ה-18, עדיין מתחת לקו האדום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני אלצ'ה חוגגים. JOSE JORDAN/AFP, GettyImages
ברוך הבא לעונה. שחקני אלצ'ה חוגגים/GettyImages, JOSE JORDAN/AFP

אלצ'ה - ויאריאל 1:3

ניצחון סנסציוני לנועלת הטבלה - הראשון שלה העונה, וכעת הקבוצה היחיד בארבע הליגות הבכירות ללא ניצחון ליגה היא קרמנוזה, באיטליה. פרה מייה כיכב עם שלושער - הראשון בדקה השלישית, ולאחר מכן הוסיף שני פנדלים (45, 52). ג'רארד מורנו השווה זמנית עבור הצוללת הצהובה (51), שמאבדת גובה עם הפסד שני רצוף.

גבריאל וייגה, סלטה ויגו. GettyImages
חגיגת שערים וניצחון חוץ יקר. וייגה חוגג עם חבריו/GettyImages

בטיס - סלטה ויגו 4:3

המשחק המשוגע של המחזור הפגיש את בטיס שרק לפני שלושה ימים הפסידה לברצלונה מול סלטה ויגו שניצחה אותו במפגש הקודם וגברה 0:1 על אתלטיק בילבאו במחזור החולף. חגיגת השערים נפתחה כבר בדקה השישית עם שער של יורגן לארסן, וכעבור שלוש דקות חואנמי השווה. סרחיו קנאלס הפך (23) עם בעיטה מתוך החרבה של סלטה, ולוקה דה לה טורה השווה (42) לפני הירידה למחצית בצ'יפ נהדר. גבריאל וייגה (56) החזיר את היתרון לגליסיאנים וג'וזף איידו (69) כבש בכדור חוזר את הרביעי של האורחים. נאביל פקיר (84) צימק מהנקודה הלבנה, אבל זה לא הספיק לוורדיבלאנקוס שרשמו הפסד שני ברציפות בליגה וראו בתוספת הזמן את לואיז פליפה מורחק. סלטה טיפסה, לפחות זמנית, עד המקום ה-11.

משחק נוסף

אספניול - אוסאסונה 1:1
לאספניול: מרטין ברייתווייט (59), רונאל פייר גבריאל הורחק (45+4). לאוסאסונה: אנטה בודימיר (45), עז עבדה הורחק (45+4)

משחקי יום ראשון:

מאיורקה - ריאל מדריד (15:00)
ג'ירונה - ולנסיה (17:15)
ריאל סוסיאדד - ויאדוליד (19:30)
ברצלונה - סביליה (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully