וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכימי ומסי כבשו שערים יפים, 1:2 לפריז סן ז'רמן על טולוז

מגן נבחרת מרוקו בישל לאלוף העולם שהשלים מהפך עם שערו ה-10 העונה בליגה הצרפתית. היתרון בפסגה צמח זמנית לשמונה נקודות. 1:3 לליל על ראן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

פריז סן ז'רמן ממשיכה לא להרשים בדרכה לעוד אליפות, כשהערב (שבת) ניצחה 1:2 בבית את טולוז. ליון ניצחה 1:3 אצל טרואה, בעוד ליל ניצחה את ראן 1:3.

פריז סן ז'רמן - טולוז 1:2

בהיעדרם של קיליאן אמבפה וניימאר הפצועים, הנטל ההתקפי היה על ליאונל מסי, שנעזר באשרף חכימי והוביל לניצחון. ברנקו ואן דן בומן ההולנדי הפתיע בכדור חופשי עבור טולוז בדקה ה-20, אבל חכימי השווה בדקה ה-38 עם טיל בשמאל מ-20 מטרים ובישל למסי שסובב נהדר מחוץ לרחבה וחגג שער ליגה מספר 10 העונה בדקה ה-58. ג'אנלואיג'י דונארומה מנע שוויון מאנתוני רואו בתוך תוספת הזמן.

שחקני פריז סן ז'רמן אשרף חכימי, ליאונל מסי. רויטרס
בקושי, אבל עוד שלוש נקודות. ליאונל מסי עם אשרף חכימי/רויטרס

טרואה - ליון 3:1

הקבוצה של לורן בלאן מצליחה לאחרונה בחוץ יותר מאשר בבית, והערב השיגה שלוש נקודות במגרשה של טרואה, שנותרה עם ניצחון ביתי בודד העונה. בראדלי ברקולה, שבישל בניצחון החוץ הקודם על אז'קסיו, התכבד בשער בכורה בליג 1 אחרי הכנה של מקסנס קאקרה בדקה ה-43, ובדקה ה-59 הצטרף אליו ריאן שרקי עם מבצע אישי נהדר. זו הפעם הראשונה מאז ינואר 2008 (מול לוריין) ששני צעירים בני 20 ומטה כובשים עבור ליון באותו משחק. אז היו אלה קארים בנזמה וחאתם בן ארפה. רוני לופס הפורטוגלי צימק שלוש דקות לאחר מכן עבור קבוצת התחתית, אבל הקפטן אלכסנדר לקאזט נעץ את השלישי של ליון בתוספת הזמן.

עוד בוואלה!

פ.ס.ז' הודיעה שאמבפה ייעדר שלושה שבועות. המשמעות: יחמיץ את באיירן

לכתבה המלאה
ריאן שרקי שחקן ליון מול טרואה. JULIEN DE ROSA/AFP, GettyImages
בעקבות קארים בנזמה. ריאן שרקי/GettyImages, JULIEN DE ROSA/AFP

ראן - ליל 3:1

מהפך גדול לאורחת, שצימקה את הפער ממונאקו הרביעית לשלוש נקודות בלבד, לפחות באופן זמני. אמין גואירי כבש אחרי 27 שניות בלבד, אולם אדון ז'גרובה איזן (59), והכין את הקרקע למהפך של רמי קאבלה (85) ואנדרה גומס (90+3).

משחקי יום ראשון:

קלרמון - מונאקו
אז'קסיו - נאנט
אוקזר - ריימס
לוריין - אנז'ה
שטרסבורג - מונפלייה
ברסט - לאנס
מארסיי - ניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully