וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה התירוץ הפעם?": שפל חדש בעונה המסויטת של ליברפול

האדומים רשמו את הפסדם השביעי העונה ב-3:0 לוולבס עם תצוגה רעה נוספת, קלופ רתח: "אתם יכולים לשפוט ולבקר אותי, התפקיד שלי הוא לא להסביר איך אבנה מחדש ביטחון אצל השחקנים". ברשת חגגו על הקריסה של המייטי רדס

תקציר: וולבס - ליברפול 0:3/ספורט 1

ליברפול רשמה הערב (שבת) את הפסדה השביעי העונה בליגה ב-3:0 לוולבס. שחקניו של יורגן קלופ המשיכו ביכולת המזעזעת במשחק רביעי ללא ניצחון, וירדו למקום העשירי בטבלה. לשם השוואה, בעונות 2018/19, 2019/20 ו-2021/22 יחדיו - האדומים הפסידו שש פעמים, פחות מכמות ההפסדים של הקבוצה העונה בפרמיירליג ב-20 משחקים בלבד.


ארטטה מגבה את שחקניו: "אוהב אותם יותר ממה שאהבתי לפני שבוע"
קראנקה ערך אסיפה קשה לשחקני מכבי תל אביב: "באתם בלי תשוקה"
אירווינג נותר מחוץ לסגל, אבל "ייתכן שברוקלין תשאיר אותו"

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
ללא תירוצים, יצליח להוציא את ליברפול מהבוץ? קלופ/רויטרס

המייטי רדס ספגו שני שערים ראשונים במשחק תוך 12 דקות בלבד, והפכו לקבוצה שספגה הכי הרבה שערים בפרמיירליג בחמש הדקות הראשונות של המשחק עם חמישה גדולה.

יורגן קלופ נשמע כועס ומתוסכל לאחר עוד משחק ביכולת רעה ונראה אובד עצות: "אני יודע מה התפקיד שלי, אתם יודעים מה התפקיד שלי - התפקיד שלי הוא לא להסביר איך אני אבנה את הביטחון של השחקנים שלי מחדש. ההתחלה של המשחק הייתה נוראית, פשוט מחרידה. זה בדיוק ההפך ממה שדיברנו עליו לפני ולא רצינו שיקרה. אין לנו תירוצים, פשוט אין תירוצים".

המאמן הגרמני טען כי הקבוצה מתקשה להסתגל לקצב של היריבות והשחקנים יחד איתו חסרי ביטחון: "קשה לסכם משחקים כאלה. אפשר לראות שהקבוצה חסרת ביטחון, אני לא חושב שהם בשיאם. האם אני אוהב את זה? לא, אבל אני יודע כמה הם מסוגלים להיות טובים. אתם יכולים לבקר אותי, לשפוט אותי, לומר מה שאתם רוצים עלי וזה בסדר גמור. אין לי דבר לומר נגד מה שיש לכם לומר, כי 12 הדקות האלה בפתיחה זה משהו שאסור שיקרה לנו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לאחר המשחק, קלופ הגיב לשלושת השערים של וולבס ואמר על השלישי במסיבת העיתונאים: "אני לא מחשיב אותו, כי זאת הייתה הפעם הראשונה שהם בכלל עברו את החצי במחצית השנייה. מבחינתי השניים הראשונים הם התפרקות שלנו באמת".

בצד של הזאבים לא נשארו חייבים למאמן של ליברפול ועקצו בחזרה עם ציוץ של תוצאת המשחק, בו מחקו את השער השלישי של רובן נבס בניצחון הגדול על האדומים.

ג'ורדן הנדרסון, ליברפול. רויטרס
עונה של שיאים שליליים. הנדרסון/רויטרס

אליסון, מהבודדים שרושמים עונה טובה במדים של ליברפול, קרא לחבריו להתגבר על הקשיים ולצאת לדרך חדשה העונה: "לפעמים בכדורגל נענשים על טעויות. עשינו טעויות שוב ושוב ושוב. לספוג שני שערים כמו היום בשלב מוקדם זה קשה, וזאת אשמתנו. איך נצא מזה? אני לא יודע, אבל העיקר לא להראות ככה עוד הפעם. נצטרך לקחת את עצמנו בידיים, לשים מאחורינו את היכולת הרעה ולהתחזק בעצמנו יחד עם הסגל, חדר ההלבשה והמשפחות. אנחנו חושבים על המשחק הבא, לא איפה נהיה בסוף העונה. אסור לנו לחשוב אחרת".

ג'יימי קראגר, שחקן העבר במועדון ופרשן 'סקיי ספורטס' בהווה, ביקר עוד הופעה הגנתית רעה של האדומים: "זה לא קשה במיוחד לשחק בלם כשיש לצדך מנהיג כמו וירג'יל ואן דייק. בלעדיו? ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ הובילו לטעות אחרי טעות. בושה".

ג'ואל מאטיפ, ליברפול. רויטרס
שער עצמי ותצוגה איומה. מאטיפ/רויטרס

ברשת לא ריחמו על הפסד נוסף של האדומים, זאת אחרי שבעונה השעברה נלחמו וזכו בחלק מהתארים בכל המסגרות: "אוהדי אברטון יכולים לחוגג - ניצחון על ארסנל והפסד של ליברפול, מי היה מאמין?!", "מה התירוץ של קלופ הפעם?", "ליברפול עדיין מתאוששת מהשער של ויניסיוס בגמר ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully