וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה מגבה את שחקניו: "אוהב אותם יותר ממה שאהבתי לפני שבוע"

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 22:43

חרף ההפסד 1:0 לאברטון, מנג'ר ארסנל הצהיר: "קל לדבר כשהם מנצחים, יש לנו דרך ארוכה". סיטי שוב פייבוריטית בסוכנויות ההימורים

תקציר ניצחונה של אברטון 0:1 על ארסנל/ספורט1

ארסנל רשמה היום (שבת) הפסד ליגה ראשון מאז ה-4 בספטמבר, כשנכנעה 1:0 בידי אברטון בבכורה של שון דייץ'. המשמעות: אם תנצח מחר (18:30, ספורט1) את טוטנהאם, תצמק מנצ'סטר סיטי את הפער בפסגה לשתי נקודות בלבד.

על אף ההפסד, מיקל ארטטה מיהר לגבות את השחקנים שלו. כשנשאל האם הם מרגישים את הלחץ, השיב: "לא, אני לא חושב כך. היו לנו כבר הרבה משחקים כאלה העונה ומגיע להם כל הכבוד. אני רוצה שהם יידעו כמה שאני אוהב אותם. אני אוהב אותם יותר ממה שאהבתי אותם לפני שלוש שעות, לפני שבוע, לפני חודש, לפני שלושה חודשים".

המנג'ר הספרדי, שהפך למאמן ארסנל הראשון בהיסטוריה שמפסיד שלוש פעמים ברציפות לאברטון בחוץ, הוסיף ואמר: "קל מאוד להיות ליד השחקנים כשהם מנצחים, אבל אלה הרגעים בהם אני רוצה שכולם יידעו שאני אוהב אותם, ושנישאר ביחד. זה הולך להיות מסע קשה ומאתגר, עם הרבה משוכות באמצע".

אתלטיקו מדריד מעדה מול חטאפה, אלצ'ה היממה את ויאריאל
רומא ניצחה את אמפולי 0:2 ועלתה זמנית למקום השלישי
חכימי ומסי כבשו שערים יפים, 1:2 לפריז סן ז'רמן על טולוז

גם הפרשנים בממלכה השמיעו דברים דומים. "זה היה מבחן ענק לארסנל, אבל הם כבר עברו משוכות בדמות טוטנהאם ויונייטד", נכתב. "האם דברים השתנו? אולי, אבל זה לא זמן להיכנס לפאניקה".

ובכל זאת, מיד לאחר ההפסד, שבה והפכה מנצ'סטר סיטי לפייבוריטית לזכייה באליפות, לפי סוכנויות ההימורים באנגליה.

עוד בוואלה!

אברטון הפתיעה את ארסנל, ליברפול שוב הושפלה, יונייטד ניצחה

לכתבה המלאה

מנגד, המאמן המנצח חגג בכורה מושלמת. "השחקנים עשו את המקסימום שלהם", אמר דייץ'. "הם הגיעו ממצב לא נעים, ואנחנו עוד יכולים להשתפר". כובש שער הניצחון ג'יימס טרקובסקי הוסיף: "כל הכבוד לקהל, הוא עבר תקופה קשה. זה היה לא פשוט עבורנו, אני מקווה שזו נקודת המפנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully