וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג נותר מחוץ לסגל, אבל "ייתכן שברוקלין תשאיר אותו"

עודכן לאחרונה: 4.2.2023 / 22:10

הרכז לא יתלבש מול וושינגטון בשל "כאבים בברך", בארה"ב טוענים שהנטס ישקלו לדחות את בקשת הטרייד שלו ולהיאבק על אליפות. דאלאס מהססת

ברוקלין הודיעה הערב (שבת) כי קיירי אירווינג לא יתלבש למשחק מול וושינגטון הלילה בשל "כאבים בברך", כאבים שמגיעים 24 שעות לאחר שדרש לעבור בטרייד.

לפי "יאהו", לוס אנג'לס לייקרס, דאלאס ופיניקס הן המועמדות המובילות לצרף את הרכז הממורמר, אולם "בהחלט ייתכן שהנטס ישאירו את אירווינג גם אחרי סגירת חלון הטריידים, בניסיון להילחם על אליפות איתו ועם קווין דוראנט". הלייקרס, כך נטען ב"אתלטיק", לא יהיו מוכנים לוותר על שתי בחירות סיבוב ראשון בעסקה על אירווינג, ובכל מקרה ידרשו מברוקלין שחקן רוטציה בתמורה - אולי ג'ו האריס.

בעיה נוספת של הלייקרס - או של כל קבוצה אחרת - היא מה לעשות בקיץ, כשהרכז יהפוך שחקן חופשי וידרוש חוזה מקסימום. לפי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, "הלייקרס מעוניינים בקריירי, אבל לא ממש בטוחים האם לבצע את העסקה הזו, בידיעה שיצטרכו לשלם לו 200 מיליו דולר". הקבוצה השניה של העיר, לוס אנג'לס קליפרס, ככל הנראה תישאר מחוץ למירוץ הזה.

ב"הופסהייפס" טוענים כי למרות הקשר האישי שיש למספר אנשים במועדון ולג'ייסון קיד עם אירווינג, הסיכוי שיגיע למאבריקס לא גבוה. ב"אתלטיק" אף הביעו חשש מהאפשרות שהנוכחות של הרכז תשפיע לרעה על ההתפתחות של לוקה דונצ'יץ'. גם מיאמי הוזכרה, אולם ברוקלין תדרוש בתמורה את באם אדבאיו, ג'ימי באטלר או טיילר הירו, וספק אם ההיט יסכימו להצעה שכזו.

פיניקס הפתיעה את בוסטון, אמביד חגג על סן אנטוניו
וושינגטון איבדה יתרון 20 מול פורטלנד, משחק נפל לאבדיה
אחרי הקטטה, מיטשל קורא להעניש את ברוקס: "הוא עושה את הזבל הזה שנים"

קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. GettyImages
ליגה שלמה מחכה. אירווינג/GettyImages

* חרף השמועות, מיאמי לא מתכוונת להעביר ללייקרס את קייל לאורי בתמורה לראסל ווסטברוק.

* לפי "יאהו", בויאן בוגדנוביץ' צפוי לסיים את חלון הטריידים בדטרויט, שדורשת עליו מחיר גבוה מאוד.

* יוטה דורשת בחירת סיבוב ראשון על מייק קונלי, מאליק ביזלי וג'ארד ונדרבילט. פילדלפיה ואינדיאנה מביעות עניין באחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully