וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הקטטה, מיטשל קורא להעניש את ברוקס: "הוא עושה את הזבל הזה שנים"

העימות של כוכב קליבלנד עם שחקן ממפיס נגרר למסיבות העיתונאים, מיטשל נזכר כיצד "קרע אותו" אבל דורש מהליגה לטפל בו: "אין לזה מקום"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.2/ספורט1

לברון ג'יימס מתקרב לשיא של קארים, יאניס אנטטוקומפו אולי בכושר הטוב בחייו, דנבר בורחת לקבוצות הצמרת במערב, אבל האקשן האמיתי התחולל הלילה (בין חמישי לשישי) בקליבלנד, עם עימות חזיתי שהחל על הפרקט, וגלש אל מחוצה לו.

הכל החל במהלך הרבע השלישי במשחק בין קליבלנד לממפיס, כשדילון ברוקס חדר לסל, נתקל בדונובן מיטשל ולאחר מכן נראה שולח יד לאיזור האשכים של כוכב הקאבס, מה שהצית קטטה בין השניים.

מיטשל השליך את הכדור בזעם על ברוקס, האגרופים נשלפו וכעבור זמן קצר השניים הורחקו. אחרי שהמשחק הסתיים וקליבלנד ניצחה 113:128, הגיע הזמן של מיטשל לפרוק באמת. "זה מי שהוא. ראינו את זה המון פעמים בעבר", אמר מיטשל על ברוקס. "לי ולו היו כבר קרבות בעבר. זה נמשך כבר שנים. הוא עושה את זה לי ולשחקנים אחרים בליגה במשך המון שנים. כולנו רואים את זה, זה לא חדש".

שחקן קליבלנד קאבלירס דונובן מיטשל מתקוטט עם שחקן ממפיס גריזליס דילון ברוקס. Jason Miller, GettyImages
"שוב קרעתי אותו". מיטשל וברוקס מתקוטטים/GettyImages, Jason Miller

מיטשל קורא לליגה להעניש את ברוקס באופן שיגרום לו לשנות את התנהלותו. "צריכים לעשות עם זה משהו. זה לא רק איתי, זה קורה להרבה שחקנים אחרים איתו, וזה בולשיט, אם להיות כן, זה בולשיט גמור. בממפיס יש הרבה שחקנים שאוהבים טראש טוק. יש את ג'ה, את דזמונד ביין, את ג'רן ג'קסון ג'וניור. הם עושים איתך טראש טוק, וזה בסדר, הכל חלק מכדורסל וכולנו למדנו לשחק ככה. אבל כשאתה מתחיל לעשות את המהלכים הזולים האלה, זה לא אותו דבר. בגלל זה אני מתוסכל. הוא עושה דברים מלוכלכים".

לדבריו של מיטשל, "אני והוא נאבקים כבר שנים, ולמען האמת, אני קורע אותו פעם אחרי פעם. זה נמשך כבר שנים".

גם מאמן קליבלנד ג'יי בי ביקרסטאף שותף לתחושה של מיטשל. "זה היה מהלך מלוכלך", אמר. "צריך לאפשר לשחקנים להגן על עצמם מפני דברים כאלה. אני חושב שזה מה שדונובן מיטשל עשה. אני גאה בחבר'ה שלנו, כי הם לא התחילו בזה, אבל הם הגנו על עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully