וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תצטרף ליובנטוס? סמפדוריה עומדת בפני הורדת נקודות

המועדון האיטלקי שמסובך בתחתית הליגה לא שילם לשחקנים והצוות המקצועי משכורת שלושה חודשים, ועשוי להיענש על ידי התאחדות הליגה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

הורדת 15 הנקודות של יובנטוס זעזעה את הכדורגל האיטלקי, 16 שנים לאחר פרשת השחיתות שגרמה להורדת קבוצת הפאר והפחתת נקודות למספר קבוצות. כעת, לאחר המקרה של הגברת הזקנה, נראה שעלולה להצטרף אליה קבוצה נוספת שתיענש בחומרה - סמפדוריה.

קבוצת התחתית מהמקום ה-19 בליגה האיטלקית עוברת עונה רעה במיוחד הכוללת שלושה ניצחונות בלבד, פיטורי מאמן ולאחרונה גם רצף הפסדים מחפיר. כל הדברים האלה מתגמדים לעומת מה שנחשף ב'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי, בו נכתב כי בעלי הקבוצה בעבר והמחזיק ברוב הכוח בועד המנהל של המועדון כיום, מאסימו פררו, לא שילם לשחקנים ואנשי המועדון כבר שלושה חודשים משכורות.


רוק 30: טירוף ההחתמות של נוטינגהאם פורסט
קול הכבוד: השחקנים הכי אלמוניים שקיבלו הצבעות לאולסטאר
יגן על תואר האליפות? ג'ון הייטינחה ידריך את אייאקס עד סוף העונה

דיאן סטנקוביץ', מאמן סמפדוריה. GettyImages
בדרך להפחתת נקודות, ללא משכורת וירידת ליגה? סטנקוביץ'/GettyImages

הסכום אותו פררו ומרקו לאנה, נשיא הקבוצה הותיקה כיום, טרם העבירו נאמד בכ-11 מיליון יורו, אותו עליהם לשלם לקבוצה עד ה-16.2, או שהמועדון ייענש בהפחתת נקודות על ידי ההתאחדות. פררו, שבעבר ניסה למכור את המועדון בגין מעצר בחשד למעורבות בעבירות שחיתות הקשורות לחברות בבעלותו שפשטו רגל ואף התפטר מתפקידו, צריך להעביר יחד עם הועד המנהל של המועדון סך הכל סכום של 35 מיליון יורו עד סוף העונה, במהלך שבמידה ולא יתרחש עשוי להוביל לענישה חמורה יותר מהפחתת נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנולו גביאדיני, סמפדוריה. GettyImages
יקוו לימים טובים יותר בצפון איטליה. גביאדיני/GettyImages

סמפדוריה המסובכת כלכלית וספורטיבית, תתארח במונצה מול העולה החדשה (שני, 21:45, ספורט3) במטרה להתקרב לקו האדום הרחוק ממנה מרחק של 9 נקודות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמפדוריה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully