וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגן על תואר האליפות? ג'ון הייטינחה ידריך את אייאקס עד סוף העונה

בלם העבר, שאימן בכל הגילאים הצעירים במועדון וקטע כמאמן זמני את הרצף השלילי שבגינו פוטר סחרודר, יישאר על הקווים ויקווה להציל את העונה. ואן דר סאר: "זה הפתרון הנכון"

תקציר: אייאקס - וולנדאם 1:1/ספורט1

אייאקס הודיעה באופן רשמי היום (חמישי) כי ג'ון הייטינחה יאמן את הקבוצה עד סוף העונה הנוכחית. בלם העבר בן ה-39, שתפס את מקומו של אלפרד סחרודר על הקווים לאחר פיטוריו של האחרון, ניצח במשחקו הראשון 1:4 את אקסלסיור וקטע רצף נדיר מבחינתה של אלופת הולנד: שבעה מחזורי ליגה בלי ניצחון. אייאקס מדורגת רביעית בטבלה וחווה עונת שפל במונחיה, אולם המרחק בינה לבין המוליכה פיינורד עומד על חמש נקודות בלבד כשנותרו עוד 15 מחזורים, כך שלהייטינחה בהחלט יש סיכוי לשמור על תואר האליפות בו מחזיק המועדון מאמסטרדם שלוש שנים ברצף.

"אנו משוכנעים שזה הפתרון הנכון", אמר המנכ"ל אדווין ואן דר סר, "ג'ון צועד במסלול ברור ועקבי, בו התפתח במהלך השנים. יש לנו ביטחון באיכויות ובחזון שלו. עכשיו הקבוצה צריכה לנצח, לעבוד על הביטחון ולהתפתח. עדיין יש לנו המון דברים להילחם עליהם בעונה הזו".

שחקני אייאקס מאוכזבים. ANP, GettyImages
שחקני אייאקס מאוכזבים/GettyImages, ANP

הייטינחה חי ונושם אייאקס במשך כל חיי הכדורגל שלו. לאחר שצמח באקדמיה של המועדון, הוא שיחק בקבוצה הבוגרת שמונה עונות בסך הכל, פרש במדיה ומאז 2016 הדריך את הקבוצות הצעירות של אייאקס.

מעבר למאבק על האליפות, הייטינחה ושחקניו יתחרו גם בגביע הההולנדי, שם מחכה להם משחק נגד טוונטה ביום חמישי הבא בשלב שמינית הגמר, ובליגה האירופית, בה הוגרלו למפגש כפול עם אוניון ברלין בשלב 32 האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully