וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא סמפדוריה נעצר בחשד לפשעים כלכליים והתפטר מתפקידו

במועדון קיבלו "בתדהמה" את הידיעה על מעצרו של הבעלים מאסימו פררו והודיעו כי הוא זז מתפקידו הניהולי. גם נכדתו ונכדו נעצרו, העבירות לא קשורות למועדון אותו הוא מנסה למכור לאחרונה

תקציר: יובנטוס - גנואה 0:2/ספורט1

אם לא מספיקות הצרות בליגה, סמפדוריה עברה היום (שני) זעזוע רציני עם מעצרו של הבעלים מאסימו פררו על ידי המשטרה הכלכלית באיטליה. פררו חשוד בביצוע עבירות שחיתות ופשעים הקשורים לארבע חברות בבעלותו שפשטו רגל, ולעניין אין כל קשר לקבוצה, אבל סמפדוריה בכל זאת הודיעה אחר הצהריים כי הוא עזב את תפקידו כנשיא המועדון, אותו ניסה למכור לאחרונה.

בהודעת המועדון נכתב: "למדנו בתדהמה על המקרה של פררו, שקשור לפשיטת רגל מלפני שנים רבות. עדיין לא ברור מדוע היה צורך באמצעי הזהירות הללו, ובכל מקרה האירועים לא קשורים לניהול של סמפדוריה או לבעלות על המועדון. למרות זאת, כדי להגן על טובת המועדון וכדי למנוע ספקולציות הנוגעות לסמפדוריה ולעולם הכדורגל, פררו הגיש את התפטרותו מהתפקידים הרשמיים.

מאסימו פררו בעלים סמפדוריה. GettyImages
הסתבך. מאסימו פררו/GettyImages

פררו בן ה-70, איש עסקים מרומא שרכש את סמפדוריה ב-2014, נעצר יחד עם חמישה אנשים נוספים, ביניהם נכדתו ונכדו. לאחרונה ניהל מגעים למכירת המועדון ואמר ל"לה רפובליקה": "עשיתי את המקסימום ואני עדיין עושה, אבל אם יש מישהו שמסוגל לתת לסמפדוריה יותר ממני, אני מוכן להקשיב לכל הצעה ולהעביר את השרביט".

סמפדוריה, שב-1991 זכתה באליפות היחידה בהיסטוריה שלה, נעזרה בעונה שעברה במגע הקסם של קלאודיו ראניירי שסייע לה לשרוד בסרייה A, אבל העונה מתקשה מאוד עם המאמן רוברטו ד'אברסה. אתמול הפסידה 3:1 ללאציו וירדה למקום ה-15, חמש נקודות מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully