וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוק 30: טירוף ההחתמות של נוטינגהאם פורסט

העולה החדשה החתימה שלושים שחקנים מאז שעלתה לפרמיירליג, כאשר האחרון צפוי להיות אנדרה איוו בהעברה חופשית. השיא הביזארי של אלופת אירופה לשעבר וגם, כמה עלו כל הרכישות?

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

חלון ההעברות של ינואר 2023 בפרמיירליג שבר שיאים יוצאי דופן - צ'לסי בזבזה למעלה מ-280 מיליון ליש"ט, אנסו פרננדס שבר את שיא ההעברות הבריטי על שחקן בודד והליגה כולה הוציאה כ-830 מיליון יורו בחודש עבור צירוף של 91 שחקנים. הערב (חמישי) הצטרף השחקן ה-92 ובחינם, אך הוא יהיה חלק מ-30 שחקנים שחיזקו את הסגל של העולה החדשה מאז ששבה לליגה הבכירה - נוטינגהאם פורסט.

אנדרה איוו (33) הגנאי, היה בדרך לחתום באברטון ולמלא את החלל הענק שהשאיר אנתוני גורדון האנגלי שעבר לניוקאסל. ברגע האחרון, השחקן ששוחרר מאל סעד הקטארית בחר לחתום במדי נוטינגהאם פורסט, ובכך הפך לשחקן ה-30 שאלופת אירופה לשעבר החתימה מאז שובה לפרמיירליג.


שון וייסמן הוצג בגראנדה: "היו עוד הצעות, בחרתי במקום שרצה אותי"
פ.ס.ז' הודיעה שאמבפה ייעדר שלושה שבועות. המשמעות: יחמיץ את באיירן
טוויסט בעלילה: נוקו החשדות נגד מייסון גרינווד

שחקני נוטינגהאם פורסט טאיוו אווני חוגג עם חבריו. Michael Regan, GettyImages
קבוצה כמעט חדשה. אווני ושחקני פורסט/GettyImages, Michael Regan

הרכש ה-30 של העולה החדשה - אנדרה איוו

ההחתמה של איוו חריגה בצורה יוצאת דופן. אמנם הסכומים אותם מקבלות העולות החדשות בעלייה לפרמיירליג גבוהים במיוחד, זאת בעקבות הכנסה מהסכמי השידור של הליגה האנגלית בעיקר, אך הדרך בה בחרו בפורסט לרענן את השורות בסגל היא חסרת תקדים. מלבד החלוץ הגנאי, אפשר למצוא רק בחלון ההעברות של ינואר שמות שהצטרפו כמו כריס ווד, קיילור נבאס, ג'ונג'ו שלבי, פליפה ודנילו. הרכש היקר ביותר מבין שלושים השחקנים היה מורגן גיבס וייט, שעבר מוולבס בקיץ תמורת 29.5 מיליון יורו.

מרוב שהקבוצה החתימה שחקנים, בין אם בהשאלה ובין אם בהעברה, היחס בין הרכש ליציאת שחקנים מהקבוצה הוא גם כן עצום - 30 הוחתמו לעומת 20 שעזבו את המועדון. מתוך כלל הרכישות, פורסט הכניסה רק 7 מיליון יורו, לעומת הוצאות של 184.25 מיליון יורו.

מצב המועדון, בעל שתי הזכיות בליגת האלופות בשנות ה-70, סביר באופן יחסי. פורסט נמצאת במקום ה-13 בטבלה עם 21 נקודות ורצף של ארבעה משחקים ללא הפסד. בחמישי הודחו בחצי גמר גביע הליגה מול מנצ'סטר יונייטד, הישג מרשים לכל הדעות לעולה חדשה.

סטיב קופר, מאמן נוטינגהאם פורסט. רויטרס
כל ההחתמות יספיקו להישארות בליגה? סטיב קופר/רויטרס

שחקניו של סטיב קופר יארחו בראשון (16:00, ספורט1) את לידס בניסיון להתקרב למחוזות אמצע הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully