וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באיטליה: 15 נקודות הופחתו ממאזנה של יובנטוס

תובע ההתאחדות האיטלקית החליט להחמיר עם הגברת הזקנה בעקבות מעורבותה בפרשת רווחי ההון. הקבוצה מתכוונת לערער על העונש, אבל אם הוא יישאר על כנו, היא תרד למקום העשירי בסרייה A

דרמה גדולה באיטליה: בית המשפט הפדרלי של ההתאחדות לכדורגל פסק הערב (שישי) על העונש המקסימלי והחמור ביותר נגד יובנטוס בעקבות חלקה בפרשת רווחי ההון: הפחתה של 15 נקודות בפועל, והשעיות ארוכות לבכירים במועדון.

כזכור, לפני כשלושה חודשים התפטרה ההנהלה בראשות אנדראה אניילי באופן מפתיע, ולאחר מכן התבררו הסיבות. הסיבה העיקרית היא פיצוץ של פרשה הקשורה ל"ניפוח" של סכומי העברות כדי לשמור על חשבונות מאוזנים. כמו כן, יובנטוס חשודה בעבירות כלכליות נוספות במסגרת הפרשה.

ההערכות המוקדמות דיברו על כך שהעונש המקסימלי נגד יובנטוס יהיה הפחתה של 9 נקודות בפועל, אולם בסופו של דבר הוחלט להשית על המועדון עונש חמור עוד יותר. יובנטוס מתכוונת לערער על הפסיקה ועל הפחתת הנקודות, אבל אם העונש יישאר על כנו, הקבוצה תרד למקום העשירי בסרייה A, הרחק מהמאמבקים על הכרטיסים למפעלים האירופיים.

שחקני יובנטוס לאונרדו בונוצ'י, אלכס סנדרו. רויטרס
עונה מסויטת. יובנטוס/רויטרס

בנוסף, בכירים ביובנטוס ספגו עונשי השעייה ארוכים. השעיה של שנתיים וחצי נפסקו על המנהל המקצועי דאז פאביו פראטיצ'י, והמנכ"ל אנדראה אניילי קיבל שנתיים. פאבל נדבד ספג הושעה ל-8 חודשים. קבוצות נוספות ביניהן סמפדוריה, אמפולי, גנואה, פיזה ופסקארה שהיו מעורבות בפרשה, צפויות לקבל עונשים קלים יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully