וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד חיזוק התקפי? ברוסיה טוענים: ב"ש מנסה לצרף את איבן איגנטייב

30.1.2023 / 13:05

החלוץ בן ה-24 כבש העונה ארבעה שערים בלוקומוטיב מוסקבה, ונמכר לפני שלוש שנים ב-7 מיליון יורו. הסיכויים שיגיע לא נראים גבוהים כרגע

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע אמנם החתימה הבוקר (שני) באופן רשמי את החלוץ הפולני פטריק קלימלה, אך ייתכן שהיא תנסה לחזק עוד יותר את החלק הקדמי לפני סגירת חלון ההעברות.

בתקשורת הרוסית טוענים היום כי הקבוצה של אליניב ברדה תנסה לצרף את איבן איגנטייב, אותו, לפי אותו דיווח, רצתה גם בינואר שעבר, לפני שהחתימה את שאפי סוליימאנוב. עוד נטען כי גם אם באר שבע לא תצליח לצרף אותו כעת, היא תעשה ניסיון נוסף עם תום העונה, אז יהפוך שחקן חופשי.

אליניב ברדה דיבר גם אתמול בסיום ה-0:1 על הפועל חיפה על כך שהוא עדיין רוצה לרענן את החלק הקדמי, אולם מפאת קוצר הזמן, לא ברור האם אופציית איגנטייב ריאלית. יש לציין שלבאר שבע יש כרגע שישה זרים רשומים, כולל את אסטריט סלמאני, כך שהסיכויים שהרוסי בן ה-24 יגיע לפני סגירת החלון לא נראים גבוהים.

הפועל באר שבע מרוצה: "קבוצה שעושה כל כך הרבה נקודות בחוץ, זו קבוצה שתרוץ עד הסוף"
בית"ר ירושלים לוחצת על תורג'מן ומחכה להפתחויות בגזרת דן ביטון
הצעת הענק של מכבי ת"א לסבע, החיזורים אחר זר ועתיד אילון אלמוג

החלוץ הרוסי איבן איגנטייב. Epsilon, GettyImages
עוד חיזוק מרוסיה? איגנטייב/GettyImages, Epsilon

צפו בביצועיו

איגנטייב נמכר בינואר 2020 מקרסנודאר לרובין קאזאן תמורת 7 מיליון יורו. בקיץ 2022 שוחחר ללא תמורה וחתם בלוקומוטיב מוסקבה, בשורותיה רשם העונה ארבעה שערי ליגה ושני בישולים. הוא נמנה על כל הנבחרות הצעירות של רוסיה, אך טרם קיבל זימון לנבחרת הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully