וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קבוצה שעושה כל כך הרבה נקודות בחוץ, זו קבוצה שתרוץ עד הסוף"

30.1.2023 / 6:54

הפועל באר שבע חזרה בגדול למירוץ האליפות. ברדה האמין באנסה וידע מדוע, במועדון יעניקו סבלנות לקלימלה, וכעת, עם מאזן החוץ הנהדר, לא נותר אלא לתהות על מה שיכול היה להיות: "לחשוב על זה שדווקא בטרנר איבדנו כל כך הרבה נקודות זה יכול להטריף"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע חזרה בגדול למירוץ האליפות. אחרי המעידות מול מכבי נתניה בגמר גביע הטוטו ובליגה וכשהיה נדמה שהיא מאבדת גובה במרתון הצמרת, ידעה הקבוצה של אליניב ברדה לנצל את הפסד 5 הנקודות של מכבי חיפה בשני המשחקים האחרונים, לנצח אמש (ראשון) את הפועל חיפה ולצמצם את הפער מהאלופה ל-7 נקודות בלבד כשיש לה גם משחק חסר. הקבוצה של אליניב ברדה תצא בשבת למשחק מול סקציה נס ציונה ובאמצע השבוע הבא תשלים את המשחק שנדחה מול בני סכנין בדוחא. תיאורטית היא כרגע בפער של 4 נקודות בלבד ממכבי חיפה, אם כמובן תנצח בסכנין, וזו בשורה פנטסטית שמגיעה לברדה בדיוק ביום בו הוא קיבל את החלוץ הפולני פטריק קלימלה, אותו מאוד רצה.

הסגל של ברדה נראה כעת חזק מתמיד. אנדרה מרטינס בו לא היה צורך סיים את העונה ושוחרר. מריאנו באריירו חזר לעצמו ואתמול שיחק מחצית שנייה מצויינת כמחליף. גם אדריאן פאון כבר בריא לחלוטין ואמש פתח אפילו בהרכב. אם לא די בכל אלה, ברדה קיבל את שער הניצחון מיוג'ין אנסה - שחקן שחצי ליגה רצתה, אבל לא יעזוב לשום מקום. אנסה מהיר מאוד, מלא באמביציה ולפי איך שברדה דיבר עליו בסיום המשחק, הוא גם מבעלי האופי והמשמעת הכי מצטיינים שלו. השער שלו אמש היה מהחשובים של הפועל באר שבע העונה וגם מהיותר יפים. פריצה מצד ימין לאורך מחצית המגרש, השתחררות ממגנים וסיומת מול אוהד לויטה. ברדה צדק כשבחר בו ל-11 ואנסה גמל לו בשער שיכול עוד להיות שער שעשה את השינוי מבחינת המועדון בדרך שוב למעלה.

יוג'ין אנסה, שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
ברדה העניק לו קרדיט, וקיבל תמורה מלאה. אנסה/מאור אלקסלסי

בסיום המשחק יכול היה המאמן להגיד, בצדק מבחינתו, שלא היה מרוצה מאיך שהקבוצה שלו שיחקה ולראיה ערך שלושה חילופים בהפסקה כשהוא מוביל 0:1, אבל בשורה התחתונה הפועל באר שבע הגיעה אמש למשחק חוץ מאוד קשה, מול מאמן שמכיר אותה היטב וידעה לחזור הביתה עם מלוא הנקודות. בניגוד למשחק הפנטסטי שעשתה לא מזמן על אותו דשא מול מכבי חיפה ממנו יצאה ללא נקודות, אמש היא לקחה את המקסימום והיא עם הפנים לעבר השבת כששוב יש לה משחק חוץ. המאזן של הפועל באר שבע במשחקי החוץ נדיר העונה. "קבוצה שעושה כל כך הרבה נקודות בחוץ, זו קבוצה שתרוץ עד הסוף", אמרו אמש בהפועל באר שבע. "לחשוב על זה שדווקא בטרנר איבדנו כל כך הרבה נקודות זה יכול להטריף".

באשר לפטריק קלימלה הפולני, הפועל באר שבע תיתן לו זמן ולא תלחץ אותו להתחיל לשחק. השחקן מגיע מפגרה ארוכה. הוא למעשה נשלף ממחנה האימונים של רד בול ניו יורק במיאמי, כך שהוא לא בנוי כרגע לדקות משחק. יש לקבוצה גם כך חלוצים רבים והיא יכולה להרשות לעצמה בסגל הזה לחכות עד שהפולני יהיה מוכן וכשיר לכדורגל.

עוד בוואלה!

ברדה: "אנחנו מסוגלים להרבה יותר מזה, לא אשן טוב בלילה"

לכתבה המלאה
פטריק קלימלה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עדיין לא בנוי לדקות משחק מרובות. קלימלה/מאור אלקסלסי

תוצאות משחקי שבת:

מכבי חיפה - מכבי בני ריינה 0:0
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 1:1
מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3
בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully