וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק קלימלה חתם בהפועל באר שבע: "עקבנו אחריו תקופה ממושכת"

30.1.2023 / 8:37

החלוץ הפולני שנרכש בעבר על ידי ניו יורק רד בולס ב-4.3 מיליון יורו סגר לשלוש עונות וחצי: "נרגש להתחיל פרק חדש בקריירה. שמעתי דברים טובים על העיר והמועדון". המנכ"ל גיא פרימור מרוצה: "נדרשו משאבים ועבודה מאומצת להשלמת מעברו מארה"ב לישראל"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

לאחר שניצחה את הפועל חיפה 0:1 וחזרה למירוץ האליפות, הפועל באר שבע הודיעה הבוקר (שני) באופן רשמי על החתמתו של החלוץ הפולני פטריק קלימלה לשלוש עונות וחצי.

"אני נרגש לפתוח פרק חדש בקריירה שלי", אמר החלוץ. "לצד השינוי המקצועי מדובר גם במעבר עבורי ועבור משפחתי. שמעתי דברים טובים על העיר בכלל ועל המועדון והאוהדים בפרט ואני מצפה למפגש איתם באצטדיון טוטו טרנר".

הפועל באר שבע מרוצה: "קבוצה שעושה כל כך הרבה נקודות בחוץ, זו קבוצה שתרוץ עד הסוף"
בית"ר ירושלים לוחצת על תורג'מן ומחכה להפתחויות בגזרת דן ביטון
הצעת הענק של מכבי ת"א לסבע, החיזורים אחר זר ועתיד אילון אלמוג

מנכ"ל המועדון, עו"ד גיא פרימור, הוסיף: "יש לנו סגל חזק ואיכותי. עקבנו במשך תקופה ממושכת אחר פטריק, מדובר בשחקן שנדרשים משאבים ועבודה מאומצת להשלמת מעברו מארה"ב לישראל. אני שמח שהצלחנו לצרף אותו לשורותינו, מאחל לו הצלחה רבה והתאקלמות מהירה".

לפי הודעת ניו יורק רד בולס, הקבוצה האמריקאית תקבל אחוזים אם קלימלה יימכר בעתיד. "אנחנו רוצים להודות לו על כל מה שעשה עבור המועדון", אמר מנהל ההקבוצה ג'ושן שניידר. "אנחנו מאחלים לו ולמשפחתו רק טוב בעתיד".

עוד בוואלה!

ברדה: "אנחנו מסוגלים להרבה יותר מזה, לא אשן טוב בלילה"

לכתבה המלאה
חלוץ הפועל באר שבע פטריק קלימלה. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
המדים החדשים. קלימלה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

קלימלה שיחק בשנתיים האחרונות בניו יורק רד בולס מהמ-MLS. ב-2021 כבש 8 שערים ובישל 6 נוספים ובעונת 2022 הבקיע 5 שערים ובישל 3. הקבוצה האמירקאית רכשה אותו מסלטיק תמורת כ-4.3 מיליון יורו, קצת יותר משנה אחרי שהסקוטים קנו באותו בעצמם מיאגיילוניה ביאליסטוק תמורת 4 מיליון יורו.

קלימלה התחיל את הקריירה בקבוצת המילואים של לגיה ורשה, ממנה עבר ליאגלונייה. אחרי שהושאל לויגרי סובלאק מליגת המשנה, עונת הפריצה שלו ביאגלונייה הייתה 2019/2020. הוא כבש 7 שערים בחצי עונה וזה הספיק לסלטיק בשביל לרכוש אותו תמורת כ-4 מיליון יורו.

בקבוצה הסקוטית הדברים עבדו פחות טוב לחלוץ הפולני. הוא לא הצליח לבסס את מעמדו, מיעט לשחק וכבש 3 שערים ב-28 הופעות בכל המסגרות. בפתיחת עונת 2021, ניו יורק רד בולס זרקה לעברו גלגל הצלחה כשרכשה אותו מסלטיק והפכה אותו לאחד המשתכרים הבכירים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully