וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לוחצת על תורג'מן, אופציית ינון אליהו נבדקה שוב

30.1.2023 / 7:33

הצהובים-שחורים לא תלויים בעצמם בנוגע לרכש, וממתינים להתפתחויות בגזרת דן ביטון. הירוקים נתנו למגן אור ירוק לעזוב, ב"ש לא מוכנה לשחרר כרגע את סולומון, מיגל סילבה חתם, החלוץ הצעיר יאן יוספוב שב למועדון וחתם לשנתיים וחצי

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

בית"ר ירושלים מפעילה לחץ גדול על חלוץ מכבי תל אביב, דור תורג'מן, על מנת שיחזק את החוד של יוסי אבוקסיס. בקבוצה מהבירה לחוצים לצרף חלוץ עד לתום החלון והעובדה כי בשלב זה אדוארדו גררו לא עזב, מונעת ממנה להנחית זר נוסף.

גם בגזרת דן ביטון בבית"ר ממתינים להתפתחויות. בנוגע לאביב סולומון, נכון לאתמול בערב הפועל באר שבע עדיין לא מוכנה לשחררו, אך השחקן מפעיל לחצים גדולים ורוצה לשחק בבירה. גם אופציית ינון אליהו נבדקה שוב, לאחר שהמגן קיבל אור ירוק ממכבי חיפה לעזוב.

למעשה, הקבוצה הגיעה לסיטואציה בה היא לא תלויה בעצמה בנוגע לאף אחד מהשחקנים המבוקשים על ידה ומה שנותר הוא להפעיל לחצים ולקוות לטוב.

השוער החדש מיגל סילבה נחת הלילה בישראל, עבר היום בדיקות רפואיות וחתם רשמית לקראת הצטרפותו לאימונים מחר. הוא ילבש את הספרה 55 על גב האפודה שלו.

הצעת הענק של מכבי ת"א לסבע, החיזורים אחר זר ועתיד אילון אלמוג
יואב כץ הבהיר: חיזוק נוסף יגיע רק אם ישוחררו שחקנים
"רצינו את דיא סבע מהרגע הראשון": מכבי חיפה מרוצה מהסיכום

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הלחץ יעזור? תורג'מן/מאור אלקסלסי
שוער בית"ר ירושלים מיגל סילבה. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נחת בארץ. מיגל סילבה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים צירפה בחלון ההעברות של ינואר שלושה שחקנים: השוער מיגל סילבה, הבלם סרגיי בורודין והקשר תמיר עדי. מי ששב לקבוצה הוא החלוץ הצעיר יאן יוספוב, שהצטרף ממ.ס. אשדוד וחתם על חוזה חדש לשנתיים וחצי באמצעות סוכנו טל בן חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully