וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שילמה מחיר על הסגל הקצר. רשמית: מיגל סילבה צורף

29.1.2023 / 8:01

ההתעוררות המאוחרת בחלון ההעברות עלתה ביוקר עם עייפות שהתבטאה בהפסד לחדרה. בורודין ועדי יירשמו היום בהתאחדות ויוכלו לשחק נגד קרית שמונה

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מההפסד אמש (שבת, 2:0) להפועל חדרה, אבל ניתן לומר בדיעבד שהכתובת הייתה על הקיר. כבר תקופה שבבית"ר יודעים שהסגל הנוכחי נסחט עד תום, החלק הקדמי בכושר לא טוב ואין מחליפים. שוער שהיה צריך להיות כאן ב-1 לינואר ינחת רק היום בישראל (מיגל סילבה הפורטוגלי סיכם), הבלם סרגיי בורודין והקשר תמיר עדי עדיין לא עמדו לרשות יוסי אבוקסיס ובית"ר שיחקה באש ושילמה את המחיר.

המשחק נגד חדרה היה משחק מאוד משמעותי בקרב על כרטיס לפלייאוף העליון. עד תום העונה הסדירה נותרו שישה משחקים ולבית"ר יש מפגשים עם מכבי חיפה, הפועל תל אביב בטדי ובני סכנין בדוחא. במשחקים הקרובים נגד עירוני קרית שמונה, מ.ס. אשדוד והפועל חיפה היא תצטרך לפתוח פער על המקום השביעי וזה לא יהיה פשוט.

הקבוצה מהבירה ספגה 39 שערים ב-20 מחזורים ונדמה שבכל משחק היא מוציאה לפחות כדור אחד מהרשת בגלל טעות ישירה של שחקן. גם אחרי ניצחנוות אבוקסיס נראה מודאג והדגיש שיהיו משחקים שההתקפה לא תהיה שם - כך שההגנה תהיה צריכה לתת את הטון. אתמול זה לא עבד.

לאורך כל השבוע אבוקסיס הבהיר לשחקנים ששחקני ההגנה של חדרה גבוהים וביקש לבצע פעולות על הקרקע ולא בהגבהות. אתמול, אולי בגלל הלחץ, קרה בדיוק ההיפך. יון ניקולאסקו היה בספק לפני המשחק, אבל בהיעדר חלוץ מחליף, בבית"ר עשו הכול כדי שיפתח. דנילו אספרייה עייף והיה שמח לעלות מהספסל במשחק או שניים, אבל אין אלטרנטיבות מספיק טובות על הספסל.

יון ניקולאסקו, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
כשאין מחליף על הספסל, בבית"ר עשו הכול כדי שניקולאסקו הפצוע ישחק/דני מרון

עוד בוואלה!

השוער הפורטוגלי מיגל סילבה סיכם בבית"ר ירושלים. אבוקסיס מתוסכל מההפסד

לכתבה המלאה

סרגיי בורודין ותמיר עדי לא נרשמו עדיין בהתאחדות בגלל שבפיפ"א עדיין לא עודכן שבית"ר שילמה לקאמסו מארה את הכסף אותו היא חייבת מהעונה שעברה. העניין אמור להיות מוסדר היום והשניים יירשמו למשחק הקרוב נגד קרית שמונה.

הקבוצה הודיעה הבוקר על צירופו של השוער מיגל סילבה, שסיכם לחצי עונה עם אופציה לעונה נוספת וינחת הלילה בישראל. סילבה בן ה-27 היה לאורך השנים האחרונות שוער שני בליגה הפורטוגלית כאשר באמצע הייתה לו שנה אחת כשוער ראשון באפואל ניקוסיה הקפריסאית. מבחינת הצוות המקצועי מדובר בשידרוג וסוג של נוכחות שהם מחפשים בין הקורות

בנוגע לדן ביטון ודור תורג'מן, עדיין אין חדש. בית"ר תעשה ניסיון נוסף לקבל את אביב סולומון בהשאלה מהפועל באר שבע, כאשר על הפרק עלתה האפשרות לטרייד במסגרתו מקס גרצ'קין יעבור לבירת הנגב. עדיין לא ברור אם אדוארדו גררו יישאר במועדון או שיעבור לקבוצה אחרת ויתפנה מקום לשחקן זר בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully