וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער הפורטוגלי מיגל סילבה סיכם בבית"ר ירושלים. אבוקסיס מתוסכל מההפסד

מאמן הירושלמים תמך בשחקניו אחרי ההפסד להפועל חדרה: "אחרי משחק לא טוב צריך לדעת לחבק את השלישייה ההתקפית". השוער הפורטוגלי ינחת

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0/ספורט 1

רצף המשחקים ללא הפסד של בית"ר ירושלים הגיע הערב (שבת) לסיומו עם הפסד 2:0 להפועל חדרה, ובשל כך עלולים הצהובים-שחורים לאבד את המקום הרביעי עם תום המחזור ה-20 בליגת העל. סמי בורארד כבש מהנקודה הלבנה (17) ולאחר מכן הכפיל בשער גדול (81), ומנחם קורצקי יכול להיות מרוצה מאוד משלוש הנקודות שהשיג בהופעת הבכורה המחודשת שלו בחדרה. בית"ר תקווה להתאושש כשתפגוש את הפועל עפולה ברבע גמר גביע המדינה ביום רביעי, לחדרה, שקטעה רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, מצפה משוכה גדולה הרבה יותר בשבוע הבא, אז תארח את מכבי חיפה.

בבית"ר יצאו עם חדשות טובות מעט מההפסד, לאחר שהשוער הפורטוגלי, מיגל סילבה (27) ממאריטימו סיכם במועדון עד לתום העונה. השוער ספג 30 שערים ב-11 משחקים בכל המסגרות העונה. סילבה גדל בויזלה הפורטוגלית, המשיך משם לגימראייש, אפועל ניקוסיה ועבר בקיץ הקודם בהעברה חופשת למאריטימו.

במגמות הפוכות: מכבי נתניה הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה
צפו: עשרות אוהדי מכבי ת"א פרצו משער 8 ל-11, הרשתות בבלומפילד פישלו
תיקו ראשון העונה: מכבי חיפה סיימה ב-0:0 ביתי מול בני ריינה

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
משחק אגרסיבי ועצבני. אבוקסיס/דני מרון
תגובת יוסי אבוקסיס אחרי הניצחון של הפועל חדרה 0:2 על בית"ר ירושלים/ספורט 1

יוסי אבוקסיס סיכם את ההפסד: "לפני הכל אני רוצה להשתתף בצער משפחות הנרצחים בפיגוע. בנוגע למשחק, אני חושב שכבר בהתחלה נתנו לחדרה להיכנס למשחק עם הטעות של דהן והעבירה שהובילה לשער השני. הייתה שליטה אבסולוטית שלנו, פתחנו פחות טוב את החצי השני, המשכנו להגביהה סתם כדורים. מסוג הימים שאתה לא משחק בחוכמה ובועט בדלי. בליגה הזאת כל הקבוצות יכולות לנצח את כולן, למעט שלוש קבוצות. אני מאוד מאוכזב, כי לא הגענו למספיק מצבים. שיחקנו לידיים של שלושת הבלמים שלהם".

על השינויים תוך כדי המשחק: "אם כל משחק אקבל את התפוקה מהשלישייה שועה-ניקולאסקו-אספרייה, אז הם לא יהיו פה בישראל. גם אחרי משחק לא טוב שלהם צריך לדעת לחבק אותם".

אופיר קריאף על הציפיות לאחר ההפסד: "ידענו שזה משחק מאוד קריטי עבורנו. מאוכזבים מאוד, אבל עוד יומיים שלושה יש משחק חשוב, כל נקודה חשובה. אני חושב שחדרה אפילו לא ניסו לשחק, התכוננו לזה שקבוצה כמו חדרה תסתגר ולא תנסה ליזום. ניסינו הכל, הייתה חסרה רגל מסיימת, יש משחקים כאלה".

על המשך העונה: "אבוקסיס החמיא לנו, אמר שיש משחקים כאלה. אין יותר מדי זמן, יש הרבה משחקים העונה".

אופיר קריאף, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יצאו מתוסכלים ומאוכזבים. קריאף/דני מרון

מנחם קורצקי לאחר הניצחון בבכורה: "ניצחון חשוב, אני חושב שבעיקר בחצי הראשון שיחקנו טוב. הגענו לעוד מצבים ובית"ר לא סיכנה אותנו מספיק. הרבה זמן מדברים לא טוב על השחקנים של חדרה, אמרתי לשחקנים שהם הרבה יותר מזה. הם באו, השקיעו וזה השתלם בשלוש נקודות. עבדתי יחד עם אסף נימני, חלק גדול מהניצחון זה עליו".

על חיזוק ושינויים במועדון: "אני אישית חושב שצריך לחזק את הסגל. אסור לנו להסתנוור מהניצחון הזה, שאר הקבוצות מתחזקות והסגל שלנו קצר. נצטרך שחקנים".

שחקני הפועל חדרה חוגגים. דני מרון
שמחים, אך לא מסתנוורים. שחקני חדרה חוגגים/דני מרון

סמי בוראר על הצמד והניצחון החשוב של חדרה: "ידענו שכדי לנצח בליגה הזאת צריך להתעלות. הראינו אנרגיה נהדרת והגיע לנו. אני רוצה להודות לנימני על העבודה שלו במועדון, אנחנו מקבלים שינויים במועדון והגבנו טוב לחילוף עם קורצקי. לא הפסדנו יותר מדי העונה, ניצלנו את המצבים שלנו. אני חושב שאני מנסה לסייע כמה שיותר, זה לא פשוט. אני משתדל לתת את המקסימום מבחינתי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully