וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא מוצאת מחליף ראוי לגלוך. הדרבי? "פספוס ענק"

29.1.2023 / 6:20

אחרי שסבע בחר באנקרגוצ'ו וסירב להצעה, ינסו הצהובים למצוא קשר זר אבל לא אופטימיים: "אין שחקן ששווה לשלם בשבילו". במועדון התאכזבו מהתיקו: "ברגע שחיפה לא ניצחה, היינו חייבים להתנפל על ההזדמנות". כהן, ביטון ותורג'מן יקבלו צ'אנס בגביע

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב הגישה הצעה לדיא סבע, אבל הוא העדיף להישאר בחו"ל, שם הוא יכול להרוויח שכר גבוה יותר, והיום (ראשון) הוא ינחת בטורקיה כדי לחתום באנקרגוצ'ו. במכבי תל אביב העדיפו לצרף ישראלי ומאחר שמ.ס. אשדוד רוצה 4 מיליון יורו על חמודי כנעאן, הוחלט ללכת על סבע שצפוי להמשיך ולהרוויח בחו"ל שכר שלא היה מקבל במכבי תל אביב.

לאור הסיטואציה הזו ואחרי הדרבי אמש בו הפסידה מכבי תל אביב שתי נקודות יקרות, ינסו בקבוצה להתחזק בזר לקישור, אבל בשלב הזה עדיין אין מישהו שנתפס בעיני הצוות המקצועי ככזה שישדרג את הקבוצה. בקבוצה ינסו בימים שנותרו לסגירת החלון למצוא את השחקן המתאים, אבל בינתיים מתכוון אייטור קראנקה לתת הזדמנות לשחקנים שלא שיחקו מספיק.

אייטור קראנקה מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
המחליפים יעבירו לו מסר בגביע? קראנקה/אריאל שלום

ביום רביעי במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה יקבלו יונתן כהן, דור תורג'מן ודן ביטון דקות וישתדלו לגרום לקראנקה להאמין בהם יותר. כהן פתח מול בית"ר ירושלים, הוחלף ומאז לא שיחק. תורג'מן יושב כבר על הספסל כך שהוא מתקרב לדשא, אבל עדיין לא זוכה לאמון וביטון שביקש בכלל לעזוב לבית"ר ירושלים, לא נכלל בסגל במשחקים, כך שהוא צריך להראות לבאסקי שמגיע לו הרבה יותר קרדיט. גם מתן חוזז אמור לשחק בגביע ולשנות את פני התמונה מבחינתו.

לכולם במכבי תל אביב ברור שהעזיבה של אוסקר גלוך היא מכה מקצועית לא קטנה. יחד עם זה, ברור גם שזה בלתי אפשרי למצוא שחקן ברמתו ולכן הנטייה היא לא לצרף מישהו, אלא אם תיפול על הקבוצה איזו מציאה, בדומה לג'ורג'ה יובאנוביץ' שנרכש בחלון ההעברות בדיוק לפני שנה. "אין שום בעיה לרכוש שחקן טוב, אבל אין כרגע את המישהו הזה שבשבילו שווה לשלם שני מיליון יורו", אומרים במכבי תל אביב.

עוד בוואלה!

הרשת הלא נכונה: 0:0 בדרבי תל אביבי רווי דרמות שיפוט

לכתבה המלאה
גבי קניקובסקי, פארפה גיאגון שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים. אריאל שלום
ירידה ברמה? זה לא אומר שיביאו מחליף. קניקובסקי וגולסה אתמול/אריאל שלום

באשר למשחק אמש, במכבי תל אביב מבכים הבוקר את אובדן שתי הנקודות. "היינו חייבים לנצל את המעידה של מכבי חיפה", אומרים במועדון. "ברגע שמכבי חיפה לא ניצחה את בני ריינה בבית, היינו חייבים להתנפל על ההזדמנות שנקרתה בדרכנו ולא לתת למצב בטבלה להישאר כפי שהוא. פיספסנו בענק הזדמנות להוריד את הפער לשלוש נקודות". יחד עם זה ראו במכבי תל אביב גם את חצי הכוס המלאה. "לפחות ידענו לא להפסיד. בעשרה שחקנים כשהפועל נכנסה לעניינים במחצית השנייה, ידענו לפחות לא לספוג ולשמור על נקודה שמייצרת סטטוס קוו בצמרת. לסיים בתיקו בדרבי זה לא רע כשאתה משחק כמעט חצי שעה בחיסרון מספרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully