וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסנוב: "לא ירקתי". הפועל ת"א: "מכבי יחצ"נה את זה יפה"

29.1.2023 / 8:02

במועדון לא התרגשו מהתקרית של הבעלים עם ערן זהבי, השחקנים התגאו: "החזרנו את הכבוד האבוד". באקיץ' יעבור בדיקה נוספת, מרינוביץ' הוקפא, קונטה יעמוד לוועדת משמעת

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

חיים סילבס אמנם דיבר על אכזבה מהתוצאה לאחר ה-0:0 אמש (שבת) בדרבי התל אביבי, אך המשחק הזה באיזשהו מקום החזיר את הפועל תל אביב לחיים. הקבוצה הזאת כבר מזמן איבדה את הכבוד וההערכה של הקהל, ה-0:6 בבאר שבע היה נקודת שפל חדשה, וגם הדרבי אתמול היה משחק נפיץ ברמת הקהל. במקרה של התרסקות, הקהל היה שובר את הכלים. אבל הפועל תל אביב נלחמה על הכבוד, והחזירה אותו קצת אחרי שהיה רמוס לחתיכות.

סילבס עשה הכנה טקטית טובה, השחקנים נתנו לב, נשמה והרבה מאוד מחוייבות וריכוז, וסגרו היטב את מכבי תל אביב. הם היו אגרסיביים יותר ולא היו רחוקים מלצאת עם 3 נקודות. בעונה כל כך רעה של האדומים, מול מכבי תל אביב שלפני שבוע נתנה הצגה נגד מכבי חיפה, מדובר בהישג לכל דבר ועניין.

"האמנו, אבל תמיד יש את הפחד שמכבי תעשה איזה גול ודברים ייצאו משליטה", אמרו שחקנים בקבוצה. "זאת טראומה ולא נתנו לזה לקרות. זה שכולם דיברו על כמה נחטוף, רק ייצר אצלנו מוטיבציה".

אלכסנדר בולייביץ' שחקן הפועל תל אביב עם קייס גאנם. קובי אליהו
"רק דיברו על כמה נחטוף. זה נתן מוטיבציה". שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

עכשיו חיים סילבס יעבור למשחקים מול קבוצות מהליגה שלו, החל מבני ריינה במחזור הבא. ברביעי מסתיים חלון ההעברות וסילבס יצטרך להשלים את פאזל הזרים. סטפן מרינוביץ' הוקפא בחמישי ובכך השלימה הפועל תל אביב את המכסה המותרת של הקפאת שני שחקנים, מרינוביץ' ופאבלו גונסאלס.

ואסילייה באקיץ' אמור להשלים היום עוד בדיקה אחת ולאחר מכן לחתום. כשזה יקרה, יהיו למעשה 7 שחקנים זרים חתומים בקבוצה, כולל אנטואן קונטה והרוויה איליץ' שחתם ועדיין לא נרשם. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל שניהם ואם יצורף זר נוסף, ייתכן שקונטה יעבור לסכנין ואיליץ' אולי יושאל, אך הסיכויים לבצע את כל המהלכים הללו לא גבוה, ונראה שהתרחיש הריאלי הוא שסילבס יצטרך להכריע מי מבין קונטה או איליץ' יהיו חלק מהסגל. קונטה עצמו זומן לוועדת משמעת פנימית לאחר שבשבוע שעבר דיבר בצורה לא נאותה למנהל הקבוצה, סלים טועמה.

במועדון לא אהבו את הטענות של מכבי תל אביב כלפי איציק ניסנוב, שהתעמת עם ערן זהבי במחצית. ניסנוב עצמו טען הבוקר בתגובה לדוח השיפוט שציין כי ירק במהלך העימות: "לא היה ולא נברא. היה עימות, אבל לא ירקתי". בהפועל תל אביב טענו: "מכבי יחצ"נה יפה את האירוע, אבל גם הם יודעים היטב מה באמת היה שם". הקבוצה תעמוד שוב לדין בגין השלכת אבוקות וחפצים שגרמו להפסקות המשחק מספר פעמים. למועדון הגיעו תמונות וצילומי וידאו של אוהדים שלקחו חלק בהשלכת החפצים והם יפעלו על מנת לשלול מנויים לאותם אוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully