וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצינו את דיא סבע מהרגע הראשון": מכבי חיפה מרוצה מהסיכום

30.1.2023 / 6:28

שחקן ההתקפה יחתום רשמית ב-24 השעות הקרובות, במועדון מאושרים: "היו לו הצעות מאיחוד האמירויות, טורקיה ומכבי תל אביב, אבל הצוות וההנהלה היו נחושים לצרף אותו. הוא הישראלי הטוב ביותר שאפשר להביא כרגע". ירוויח כ-450 אלף יורו לעונה

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

דיא סבע יחתום באופן רשמי על חוזהו במכבי חיפה ב-24 השעות הקרובות ויצטרף לסגל של ברק בכר. כזכור, שחקן ההתקפה כבר היה בדרך לסיכום באנקרגוצ'ו, אבל בסופו של דבר לא טס לטורקיה, מסע השכנועים הממושך של מכבי חיפה נשא פרי והוא יחתום רשמית לשנתיים וחצי, בשכר של כ-450 אלף יורו לעונה.

כידוע, סבע ערך כבר אתמול בדיקות רפואיות וסיכם את תנאיו במכבי חיפה, וכעת חסרה רק החתימה הרשמית במועדון. בחיפה מרוצים מאוד מהחתימה המסתמנת וגורם בהנהלה אמר: "רצינו את סבע מההתחלה. זה לא היה פשוט כי היו לו הצעות מהאמירויות, טורקיה ומכבי תל אביב, אבל הצוות המקצועי וההנהלה היו נחושים לצרף אותו. בצוות חשבו שהוא הישראלי הריאלי הטוב ביותר שאפשר להביא".

דיא סבע שחקן סיבאספור חוגג שער. BSR Agency, GettyImages
הרשים בחצי עונה בטורקיה. דיא סבע/GettyImages, BSR Agency

סבע בן ה-30 פתח את העונה בסיבאספור הטורקית וב-13 משחקי ליגה כבש חמישה שערים והוסיף ארבעה בישולים, כשבנוסף הבקיע שער אחד ובישל שניים בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, כך שהוא היה מצוי בכושר מצוין לפני שהחליט לעזוב את סיבאספור בתחילת החודש.

למרות החתימה הצפויה של סבע, בחיפה ינסו להתחזק בעוד שחקן אחד לפחות. האלופה עשתה מאמצים לצרף את שחקנה הישראלי של סטנדרד ליאז' אושר דוידה, כאשר המתווה אמור היה להיות השאלה עד לסיום העונה ואופציית רכישה בקיץ, אולם שחקן הכנף לא צפויה להגיע וככל הנראה יישאר בבלגיה.

עוד בוואלה!

דיא סבע עבר בדיקות וצפוי לחתום לשנתיים וחצי במכבי חיפה

לכתבה המלאה
לירון זיו, איציק עובדיה, אורלי לוי, חני סובול, יעקב שחר. באדיבות דיזנהאוז,
שיתוף הפעולה עם דיזנהאוז נמשך/באדיבות דיזנהאוז

בפגישה שהתקיימה במשרדי מכבי חיפה בהשתתפות הנשיא יעקב שחר, המנכ"ל איציק עובדיה, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז חני סובול ועוד, סיכמו הצדדים את שיתוף הפעולה שהתקיים בשנת 2022 שהסתיימה. בשנה זו שיתתוף הפעולה התבטא בהטסת הקבוצה למשחקי ליגת האומות וגם את אלפי האוהדים למשחקים ברחבי אירופה. עוד סוכם בפגישה מתווה שיתוף הפעולה ל-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully