וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע צפוי לחתום לשנתיים וחצי במכבי חיפה

השחקן בן ה-30 ויתר על ההצעה מטורקיה והעדיף את האלופה על פני מכבי תל אביב שהגישה הצעה כספית גבוהה יותר. הוא כבר עבר בדיקות רפואיות והבהיר לאלברמן: רוצה לשחק אצלכם. גם אושר דוידה יצטרף?

תקציר ה-0:0 של מכבי חיפה מול מכבי בני ריינה/ספורט1

בדרך להחתמה הגדולה של החלון? לאחר שלא טס לטורקיה, דיא סבע קרוב לסיכום במכבי חיפה. הירוקים נפגשו עמו ואופטימיים מאוד לגבי צירופו, כאשר הצדדים במשא ומתן מתקדם, ומדובר על חוזה לשנתיים וחצי עם שכר גבוה מאוד, כולל מענק חתימה. סבע כבר עבר את הבדיקות הרפואיות עוד לפני הסיכום, כדי שיוכל לחתום רשמית ברגע שכל הפרטים האחרונים יסוכמו.

במהלך הפגישה עם גל אלברמן ופגישות קודמות שנעשו בימים האחרונים, השחקן בן ה-30 התרשם מהרצינות והתוכניות לגביו, השתכנע מכוונות המועדון וסיפר כי הוא חולם לשחק במכבי חיפה ובאצטדיון העירוני.

גם מכבי תל אביב הייתה בתמונה ונפגשה עם השחקן, אבל סבע רוצה לגור בצפון ומכבי חיפה קרובה יותר לביתו. הצעת הצהובים הייתה אפילו גבוהה יותר, אך מה שהכריע היה הרצון לשחק קרוב למשפחה.

פרט לכך, מכבי חיפה ממשיכה במאמצים להחתים גם את אושר דוידה, כאשר מדובר במתווה של השאלה מסטנדרד ליאז' עם אופציה לרכישה בקיץ.

דיא סבע שחקן סיבאספור. ANP Sport, GettyImages
חוזר לישראל. דיא סבע/GettyImages, ANP Sport

האזינו: שלמה וייס על המגעים בין מכבי חיפה לדיא סבע

סבע כאמור לא המריא היום (ראשון) לאנקרה כדי לחתום על החוזה שהוצע לו. השחקן היה אמור לחתום על חוזה בגובה 1.7 מיליון יורו לעונה וחצי באנקרגוצ'ו, אבל ביטל את הטיסה ברגע האחרון ונתן את הפתח לשתי הגדולות כדי לנסות לזכות בשירותיו.

סבע כיכב העונה בליגה הטורקית ולראיה במאזנו חמישה שערים וארבעה בישולים ב-13 הופעות, בנוסף לשער ושני בישולים גם בשלב הבתים של הקונפרנס ליג עם סיבאספור שאליה הצטרף באוגוסט.

על פי הדיווחים ודברי מקורבים לשחקן, הוא קיבל בחודש האחרון הצעות ממספר קבוצות בטורקיה ומקבוצה אחת ממדינות המפרץ, הוזכר כמועמד לפנאנתינייקוס היוונית ולאיופספור מצמרת ליגת המשנה בטורקיה, לפני שנכנסה לתמונה אנקרגוצ'ו, אך בסופו של דבר ירד מהאופציה הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully