וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הענק של מכבי ת"א לסבע, החיזורים אחר זר ועתיד אילון אלמוג

30.1.2023 / 7:08

הצהובים הציעו לשחקן ההתקפה כ-100 אלף יורו יותר לעונה ממכבי חיפה, אך זה העדיף את האלופה. שני זרים סירבו, שחקן הכנף שסיים את דרכו באוסטריה ככל הנראה יחזור, אך לא אמור לשמש חלק משמעותי בקבוצה

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הרבה כדי לצרף את דיא סבע, אבל האחרון העדיף את מכבי חיפה מסיבות שונות. בקרית שלום הכינו לסבע חוזה לשנתיים וחצי בשכר של 550 אלף יורו נטו. מדובר בהצעה גבוהה יותר ב-100 אלף יורו נטו לעונה מזו שהציעה מכבי חיפה, ובכל זאת, שחקן ההתקפה החליט ללכת לאלופה כשהסיבה העיקרית אותה מסר למכבי תל אביב היא הרצון שלו להתגורר בצפון הארץ עם משפחתו המורחבת ולהגיע למתקן האימונים של מכבי חיפה הקרוב למקום מגוריו. סבע החליט שהוא לא רוצה לגור במרכז וגם לא רצה לעשות את הדרך הארוכה מדי יום מהצפון לתל אביב.

הצהובים היו בטוחים שסבע ישחק בטורקיה, אך כאשר הבינו אתמול בבוקר שהוא ירד מאופציית אנקרגוצ'ו, נעשתה שוב פנייה אל השחקן וסוכנו רונן קצב, אך סבע הבהיר שוב כי אם יצטרך לבחור בין שתי החלופות ולשחק בארץ, הוא מעדיף את מכבי חיפה.

"קבוצה שעושה כל כך הרבה נקודות בחוץ, זו קבוצה שתרוץ עד הסוף": ב"ש מרוצה
יואב כץ הבהיר: חיזוק נוסף יגיע רק אם ישוחררו שחקנים
בית"ר ירושלים בדקה אפשרות לצרף את אנסה, שמעוניין לעבור לחו"ל

דיא סבע שחקן סיבאספור. ANP Sport, GettyImages
הכסף לא הספיק. סבע/GettyImages, ANP Sport

כעת ינסו במכבי תל אביב להשלים את המגעים שמתנהלים עם שני שחקנים זרים במטרה לצרף אחד מהם לפני סגירת החלון מחרתיים בלילה. המאמן אייטור קראנקה הבהיר שלשום בתום הדרבי כי לא יבקש שחקנים רק כדי למלא את הסגל בזר שישי, אלא יבחר ביחד עם המנהל המקצועי ברק יצחקי רק את השחקן שיידע לשדרג את הקבוצה. למכבי תל אביב יש במאגר שניים כאלה אבל הם מעדיפים לא להצטרף בשלב הזה. במועדון מנסים לשכנע אחד מהם להגיע.

בתוך כך הסבירות הגדולה היא שמכבי תל אביב תחזיר את אילון אלמוג שסיים את דרכו באוסטריה ויכול לשחק רק בצהובים מכיוון שכבר שיחק העונה בקבוצה ושיחק לאחר מכן בהארטברג האוסטרית. יש מספר ליגות שמועדן הפוך משל הליגות באירופה, כמו שקורה ביפן ובארצות הברית ונבדקות אופציות משם, אך נראה כי השחקן רוצה רק לשוב לישראל ויחכה להחלטה הסופית של יצחקי בעניינו.

עוד בוואלה!

"רצינו את דיא סבע מהרגע הראשון": מכבי חיפה מרוצה מהסיכום

לכתבה המלאה
אילון אלמוג, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
בקרוב יהיה שוב צהוב. אלמוג/אריאל שלום

בכל מקרה אלמוג לא מתוכנן להיות דמות דומיננטית בהתחלה ורוב הזמן יתאמן כדי לנסות ולהכין את עצמו למקרה שיתבקש לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully