וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולינס הפצוע לא המריא לברצלונה עם מכבי תל אביב, חשש שייעדר תקופה ארוכה

מכבי תל אביב יצאה לספרד למשחקים מול ברצלונה וולנסיה, הגארד נפצע בברך, ככל הנראה ינותח ויושבת לשלושה-ארבעה חודשים. קטש: "זה לא נראה טוב". על ברצלונה: "נצטרך לשחק שם מושלם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

מכבי תל אביב תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (שלישי, 21:30) כשתתארח בפלאו בלאוגרנה של ברצלונה. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השמיני ביורוליג עם 11 ניצחונות ו-10 הפסדים, ואילו יריבתם מדורגת במקום הרביעי עם 13 ניצחונות ו-8 הפסדים.

הקבוצה ערכה היום אימון קל בתל אביב אחרי הניצחון הלא משכנע על עירוני קרית אתא אמש, ומשם המשיכה לשדה התעופה. מכבי תל אביב תחל במסע בין חמישה ימים, כשלאחר המשחק נגד ברצלונה תמשיך לולנסיה למשחק נוסף בספרד ביום חמישי, ותשוב לארץ ביום שישי כשמשחק היורוליג הבא שלה מחוץ לישראל ייערך רק לאחר שלושה שבועות.

אוסטין הולינס סובל מפציעת ברך שספג בהפסד לפנאתינייקוס. הגארד לא ישחק השבוע, ובמכבי יידעו בקרוב כמה זמן הוא ייעדר, כאשר ככל הנראה הוא יצטרך לעבור ניתוח וייתכן שיושבת לשלושה-ארבעה חודשים. המשמעות, לאור העובדה שהוא לא רשום לליגה, היא שלא מן הנמנע שהעונה הסתיימה מבחינתו. מנגד, לורנזו בראון כן יצא עם הקבוצה לספרד, אך כמובן שלא צפוי לשחק. קטש אמר על הולינס: "זה לא נראה כל כך טוב, עוד לא קיבלתי אבחנה סופית אבל נקווה בשבילו שזה לא חמור עד כדי כך, לא נראה אותו בתקופה הקרובה".

התעוררה בהפסקה: מכבי תל אביב ניצחה 88:100 בקרית אתא
היליארד: "להיות מעורב? זה תלוי במאמן. הילדים משאירים אותי שפוי"
ג'ורדן מקריי: "הפועל תל אביב מועמדת לתואר בליגה ובאירופה"

שחקן מכבי תל אביב אוסטין הולינס. דני מרון
קטש: "נקווה בשבילו שזה לא חמור עד כדי כך". הולינס/דני מרון

במכבי תל אביב יוצאים למסע הנוכחי עם מטרה ברורה - לחזור עם ניצחון אחד ולהימנע מחזרה למאזן שלילי בשלב כזה של העונה, מאזן שמשמעותו יציאה אל מחוץ לאזור הפלייאוף והוספת לחץ על הסגל. לורנזו בראון עדיין פצוע בקרסול, ובמועדון מעריכים כי ייתכן שיהיה כשיר למשחק נגד הכוכב האדום בשבוע הבא. בקבוצה מקווים כי אחד מבין הגארדים הנוספים של הקבוצה יתעלה במשחקים הקרובים ויגרום להם לשכוח מהפציעה של בראון.

קטש נשאל אם במצב כזה מוותרים על משחק אחד וחושבים כבר על השני, שהוא ריאלי יותר, וענה: "יש לנו שני משחקים קשים מאוד, אי אפשר לקבוע מראש מה יהיה קשה יותר, לכל משחק יש דינמיקה שונה. אנחנו מגיעים שוב בלי לורנזו, שזה משמעותי, וכן צריך לנהל עומסים, להרחיב את הרוטציה, אבל לא נוותר על שום משחק מראש. יש רצפים קשים ביורוליג, יש פציעות, וצריך לעבור את התקופות האלה.

"נגד אולימפיאקוס פתחנו טוב, שזב דבר שלא תמיד אנחנו עושים, ניצחנו שלושה רבעים ואפשר להיות מעודדים, אבל אין ספק שלברצלונה יש את אחד הסגלים הכי איכותיים ביורוליג, ויהיה לא קל בכלל. יש המון איכות ביורוליג. יש להם המון ניסיון, לא רק איכות, צריך לשחק משחק מושלם בשביל לנצח אותם".

עוד בוואלה!

ג'ייק כהן: "זאת קריאת השכמה חשובה לקראת המשך משחקי הליגה"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
משוכה גבוהה. קטש/דני מרון

ברצלונה היא קבוצת היורוליג היחידה שניצחה העונה בהיכל מנורה, 79:86 בסיבוב הראשון, כשלפני כן, מכבי תל אביב ניצחה אותה בחמישה משחקים רצופים, כולל שני ניצחונות חוץ רצופים בספרד.

ברצלונה של שרונאס יאסיקביצ'יוס היא מוליכת הליגה הספרדית עם 15 ניצחונות מ-18 משחקים. שני שחקנים בלבד בקבוצה קולעים בספרות כפולות - ניקולה לפרוביטולה עם 12.5 נקודות למשחק, כולל 42 אחוזים מחוץ לקשת, וניקולה מירוטיץ' שפספס חלק גדול מהעונה בשל פציעה עם 14.8 נקודות למשחק. שחקנים מובילים נוספים בסגל הקטאלני הם קורי היגינס עם 9.5 נקודות למשחק, תומאס סטורנסקי עם 9.1 נקודות למשחק ויאן וסלי עם 8.7 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully