וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדן מקריי: "הפועל תל אביב מועמדת לתואר בליגה ובאירופה"

30.1.2023 / 8:30

אחרי ההצגה במחצית השנייה בניצחון על נס ציונה, הקלע הביע אופטימיות: "אין הרבה קבוצות עמוקות כמונו. לירושלים הפסדנו בדרך הלא נכונה, החלטנו שזה לא יקרה יותר"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 82:84 על טורק טלקום ביורוקאפ/ספורט1

הפועל תל אביב שמרה אמש (ראשון) על המקום הראשון בליגת העל בזכות ניצחון חוץ סופר דרמטי, 97:102 על עירוני נס ציונה בתום הארכה. האדומים רשמו את ניצחונם הרביעי ברציפות בכל המסגרות, כשגם בליגה בפרט הם מחזיקים ברצף כזה, וביום רביעי הקרוב יתארחו באיטליה אצל טרנטו במסגרת היורוקאפ (21:00, ספורט1).

הפועל תל אביב הציגה שתי מחציות מנוגדות לחלוטין. הראשונה הייתה הגנתית מאוד, עם שליטה בקצב וספיגה של 31 נקודות בלבד מנס ציונה. בשנייה, קבוצתו של דני פרנקו לא תפקדה בהגנה והמארחת קלעה 59, כשרק התעלות של ג'ורדן מקריי, שרשם את כל 24 הנקודות שלו אחרי ההפסקה, מנעו הפסד אדום.

מלבד מקריי, תומר גינת היה באחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה עם 18 נקודות, כולל שתי שלשות ללא החטאה, צ'ינאנו אונואקו הוסיף 15 נקודות ו-16 ריבאונדים, קסבייר מנפורד קלע 19 ובר טימור, שהיה טוב ברגעי ההכרעה, תרם 10, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. עידן זלמנסון לא שותף כי הוא מתאושש משפעת, ובהפועל תל אביב הביעו חשש כי גם אצל אדם אריאל מתעוררים תסמיני מחלה, אחרי שמקריי הושבת למספר ימים בשל אותה שפעת.

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב לצד קסבייר מנפורד. ברני ארדוב
קבוצה עמוקה. הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"במחצית השנייה נס ציונה רצו ואני התחלתי לקלוע זריקות", סיכם מקריי, "זה היה מאמץ קבוצתי, תומר ו'אקס' קלעו זריקות, צ'ינאנו לקח ריבאונדים. אני מנסה לעשות מה שאני יכול, שמח לחזור ולעזור לקבוצה. הייתי קצת עייף לקראת הסוף, אבל החברים שלי עשו מהלכים גדולים. לא הורדנו את הראש".

כשנשאל מקריי מה הוא מביא לאירופה שלמד ב-NBA, הוא סיפר: "כולם טובים, אבל החבר'ה שיכולים לעשות את זה בכל ערב הם הגדולים. לפעמים יהיו לי משחקים לא טובים, אבל כשיש לנו קבוצה מאוזנת, זה נהדר בשבילנו".

כאמור, הקלע החמיץ את שני המשחקים הקודמים שבהם התאוששה הקבוצה מהתבוסה בידי הפועל ירושלים בגביע המדינה, כיוון שלא עבר בדיקת מאמץ אחרי שחלה בשפעת. במשחקים בלעדיו הפועל שמה מאחורה את ההדחה הלא פשוטה: "אני מרגיש שהפסדנו לירושלים בדרך הלא נכונה, יש קבוצות שיותר טובות ממך ביום אחד, במשחק ההוא לא היינו אנחנו, דיברנו בינינו ואמרנו שאם נפסיד שוב, נפסיד רק כי הם יהיו יותר טובים. לא נפסיד לעצמנו שוב".

לסיכום התייחס מקריי לסיכויי הפועל תל אביב לזכות בתואר העונה: "ברור שאני מרגיש שאנחנו מועמדים לתואר, בליגה ובאירופה. אני לא חושב שיש הרבה קבוצות עמוקות כמונו, אין להרבה קבוצות שחקן כמו גיל בני, שיכול לעלות נגד מכבי ולהוביל אותנו לניצחון, ואדם אריאל שיודע לקלוע זריקות גדולות. אנחנו עמוקים מההתחלה ועד הסוף, יש לנו שחקנים שמסוגלים לשחק בכל עמדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully