וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היליארד: "להיות מעורב? זה תלוי במאמן. הילדים משאירים אותי שפוי"

גארד מכבי תל אביב התייחס למיעוט הדקות: "זה קשה, אבל אני רוצה להיות כאן הרבה זמן". קטש על העומס: "שחקנים בקושי הצליחו להתניע את עצמם, היינו עייפים"

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

התקופה העמוסה של מכבי תל אביב נמשכה היום (ראשון) עם עוד משחק חוץ, אך הפעם, בניגוד לדרבי ובביקור ביוון שלשום, היא גם חזרה ממנו עם ניצחון. רגע לפני שהיא ממריאה למשחקי חוץ אצל ברצלונה ו-ולנסיה, הקבוצה של עודד קטש חזרה למסלול הניצחונות עם 88:100 על עירוני קרית אתא, שממש לא בא בקלות. העולה החדשה הקשתה והוליכה 41:47 בהפסקה, אך מחצית שנייה טובה של האורחת עשתה את ההבדל בסיום.

דארן היליארד, שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
רוצה להיות יותר מעורב, רוצה להישאר כאן הרבה זמן. היליארד/לילך וייס רוזנברג

דארן היליארד, שממעט לקבל דקות מקטש, חזר היום לסגל בליגה ותרם 11 נקודות,. לאחר המשחק נשאל אם הוא מרגיש שרוצים שהוא יהיה מעורב: "אני אוהב את המקום ורוצה להיות כאן הרבה זמן, אז אני ממש מקווה. צריך לשאול את המאמן. אני מנסה להיות שם עבור החברים שלי לקבוצה. אני ווינר ואני מקווה שהמאמן רואה את זה".

זה לא קשה לך? "משלמים לי הרבה כסף לשחק את המשחק הזה, אין תירוצים, אני מבורך ואסיר תודה. אין לי סיבה לא לשחק חזק, יש לי משפחה שתלויה בי".

איך אתה נשאר חיובי? "יש לי משפחה נהדרת, שני ילדים יפים ששומרים עליי שפוי. זה קשה אבל אני מקצוען ואני צריך להתמודד עם זה. אני רוצה להוכיח את עצמי כל יום ולזכות באמון של המאמן".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
תקופה לא אידאלית. קטש/לילך וייס רוזנברג

המאמן עודד קטש הודה שהוא לא יכול לקחת הרבה מהמפגש הזה לקראת ברצלונה מחרתיים, ודיבר על העייפות בסגל לאור לוח הזמנים הצפוף: "צפינו שיהיה משחק מאוד קשה, היינו מאוד עייפים וראו את זה במחצית הראשונה. שחקנים בקושי הצליחו להתניע את עצמם. ניסינו כמאמנים להשתמש במניפולציות שלנו כדי להרים אותה, זה היה מאוד קשה. זה מסוג השבועות האלה, הלו"ז מטורף. אני מדמיין איך מרגיש להיות שחקן בלו"ז כזה, קשה".

על הקושי המנטלי והפיזי שמביא עימו הלו"ז הצפוף: "בהרבה מקרים הקושי מנטלי. משחק כזה שוחק מנטלית אבל גם פיזית זה לא פשוט. הושבנו בצד את ג'רל מרטין ובונזי קולסון כדי להתאושש, הלו"ז מטורף ברמה שאנחנו מגיעים למשחק מחוץ לגוש דן ומשאירים את השחקנים שלא שיחקו בבית. זה לא מה שהיינו רוצים".

על ההבדל בין המחציות: "הגנה, במחצית השנייה לחצנו על הכדור והפרענו להם לשחק, בניגוד לחצי הראשון שבו נתנו להם לעשות דברים בקלות. היינו צריכים למצוא את האנרגיות ואני שמח על התגובה של השחקנים בחצי השני".

האזינו: אור שקדי על מצבה של מכבי תל אביב ביורוליג

סולימאן בריימו, שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"כמו דג במים". בריימו/לילך וייס רוזנברג

על ההבדל בין המחציות: "הגנה, במחצית השנייה לחצנו על הכדור והפרענו להם לשחק, בניגוד לחצי הראשון שבו נתנו להם לעשות דברים בקלות. היינו צריכים למצוא את האנרגיות ואני שמח על התגובה של השחקנים בחצי השני".

קטש החמיא לשני הקלעים המובילים ג'ייק כהן ("תמיד שם בשבילנו") ויפתח זיו ("עלה מעולה מהספסל), וסיכם את הבכורה של סולימאן בריימו במסגרת המקומית: "זו הבכורה שלו בליגה במכבי תל אביב, אבל את הליגה הזו הוא מכיר. הוא כמו דג במים פה, אהבתי את האנרגיות שהוא הביא".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully