וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעוררה בהפסקה: מכבי תל אביב ניצחה 88:100 בקרית אתא

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 19:22

אחרי מחצית לא טובה, הצהובים התאוששו והשיגו ניצחון חוץ לפני השבוע הכפול בספרד, 16 לזיו. ניצחון מרשים לבאר שבע בחיפה

משחקי המחזור ה-15 בליגת העל נמשכו היום (ראשון), כאשר מכבי תל אביב גברה בחוץ 88:100 לפני השבוע הספרדי הכפול שלה ביורוליג. במשחק נוסף מארחת הפועל חיפה את הפועל באר שבע ברוממה.

יפתח זיו, שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הוביל את קלעי המנצחת. זיו/לילך וייס רוזנברג
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן מול שחקן עירוני קרית אתא שלו לוגשי. לילך וייס רוזנברג
הפנים לספרד. כהן/לילך וייס רוזנברג

עירוני קרית אתא - מכבי תל אביב 100:88

זה אמנם לא היה פשוט, בעיקר במחצית הראשונה, אך מכבי תל אביב הצליחה לסמן וי על עוד משחק חוץ בלו"ז הצפוף שלה. אחרי ההפסד לאולימפיאקוס ביוון, ורגע לפני השבוע הספרדי הכפול בו תתארח אצל ברצלונה ו-ולנסיה, הקבוצה של עודד קטש קטעה רצף של שני הפסדים בכל המסגרות בעוד משחק בו המאמן הצליח לחלק כוחות בין השחקנים השונים בסגל.

דארן היליארד חזר לסגל בליגה, סולימאן בריימו ערך בכורה בזירה המקומית, אך הבשורה בפתיחה הגיעה דווקא מגזרת הישראלים - כאשר ג'ייק כהן הוביל את האורחת ליתרון בסיום הרבע הראשון. המארחת העיקשת לא נתנה ליריבתה לברוח, ואף ירדה להפסקה ביתרון 41:47 בזכות שתי שלשות של דיאנטה גארט.

הצהובים התעשתו וחזרו מההפסקה עם בליץ ברבע השלישי. בתחילת הרבע האחרון קרית אתא שוב הלחיצה אותה כשהורידה לנקודה בלבד, אך ריצת 0:11 עשתה את ההבדל בדרך לניצחון. יפתח זיו הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 16, ג'ייק כהן הוסיף 15, שאבון לואיס התפוצץ מנגד עם 29 באחוזים טובים מהשדה (12 מ-18).

קלעו למכבי תל אביב: יפתח זיו 16, ג'ייק כהן 15, דארן היליארד, ווייד בולדווין (8 אסיסטים) ורומן סורקין 11 כ"א, רפי מנקו וג'ון דיברתולומיאו 9, כ"א ג'יילן אדאמס 8, ג'וש ניבו 5, סולימאן בריימו 4, גיא פניני 1.

קלעו לקרית אתא: שאבון לואיס 29, ג'ובונטה רדיק, דיאנטה גארט ואמין סטיבנס 13 כ"א, יותם חנוכי 9, כרם משעור 6, עידו דוידי 3, שלו לוגשי 2. שותף ולא קלע: ג'יי ג'יי קפלן.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
לו"ז צפוף לאורחת. סורקין/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1: האורחת החלה את המשחק עם שלוש שלשות, שתיים מהן של ג'ייק כהן, אך המארחת נשארה בתמונה ואף עלתה ל-10:14 משלשה של יותם חנוכי. כהן הוסיף סלים למאזנו גם בתוך הצבע, חנוכי השיב עם עוד שלשה, ורומן סורקין אחרי ההצגה שלו ביוון קבע 20:24 למכבי תל אביב בתום הרבע.

שחקן עירוני קרית אתא דיאנטה גארט מול שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו. לילך וייס רוזנברג
קרית אתא לא נבהלת. גארט/לילך וייס רוזנברג

רבע 2: קרית אתא פתחה נהדר את הרבע ותוך דקה עלתה ל-24:25 משלשה של עידו דוידי. המארחת הגדילה את היתרון, האורחת הפכה בזכות ג'יילן אדאמס, אך דיאנטה גארט צלף פעמיים מחוץ לקשת בדרך ל-41:47 מפתיע בהפסקה.

דיאנטה גארט, שחקן עירוני קרית אתא. לילך וייס רוזנברג
ככה סוגרים מחצית. גארט/לילך וייס רוזנברג

רבע 3: מכבי תל אביב פתחה את המחצית השנייה בבליץ. ג'ון דיברתולומיאו הפך עם שלשה, ג'וש ניבו הטביע ודארן היליארד, בצליפה השנייה שלו ברבע מחוץ לקשת, קבע 52:57 לאורחת. הריצה הצהובה נעצרה ב-5:16, כשג'ובונטה רדיק קבע 59:59. מכבי תל אביב שוב יצאה למיני בריחה בזכות שלשה של ווייד בולדווין, אך קרית אתא לא אמרה נואש והקטינה ל-68:67. ג'יילן אדאמס ויפתח זיו צלפו מבחוץ, ומכבי תל אביב הוליכה 69:75 בתום הרבע.

ג'וש ניבו, שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
ניצחון בזכות מחצית שנייה טובה. ניבו/לילך וייס רוזנברג

רבע 4: שאבון לואיס הלחיץ עם שלשה, גארט צימק לנקודה, אך אז מכבי תל אביב יצאה לריצת 0:10, אותה חתם סורקין עם הטבעה שקבעה יתרון דו ספרתי - 74:85. האורחת לא אמרה נואש, ורדיק צימק ל-89:83 בלבד. לאחר מכן אדאמס הגיע עם חסימה חשובה, וסל בפתיחת הדקה האחרונה שקבעה 85:93. זיו קלע שלשה על הבאזר וסיים כקלעי המוביל של המנצחת, מכבי תל אביב חוזרת מקרית אתא עם 88:100.

אנתוני היקי, הפועל חיפה. דני מרון
הפסד לא נעים. היקי/דני מרון

הפועל חיפה - הפועל באר שבע 93:77

ניצחון חוץ מרשים מאוד לקבוצה מבירת הנגב, שעלתה למאזן חיובי. המחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד והסתיימה ביתרון 3 בלבד לדרומיים, אך ריצת 0:10 ברבע השלישי בישרה על העתיד לבוא. הקבוצה של שרון דרוקר אמנם הצליחה לצמק ל-65:61 בסיום הרבע השלישי, אך ברבע הראשון שוב האורחת ברחה בדרך לתוצאה מרשימה במיוחד. דייויד אפיאני להט עם 31 נקודות במחצית שנייה נהדרת, בן מור בלט עד ההפסקה וסיים עם 21, 20 של קאדים אלן לא עזרו בצד השני.

קלעו לבאר שבע: דייויד אפיאני 31, בן מור 21, (8 ריבאונדים), איגור קולשוב 12, קאליל אחמד 11 (9 אסיסטים), גרג וויטינגטון 8 (10 ריבאונדים), חואקין שוכמן 7, נטע סגל 3. שותפו ולא קלעו: תומר פורת, בן אייזנהארט.

קלעו לחיפה: קאדים אלן (8 ריבאונדים) 20, שון ג'ונס 16, אנתוני היקי 12 (7 אסיסטים), וויל ריימן 10, אופק אביטל 9, זיריוס וויליאמס 6, עמית שמחון 4. שותפו ולא קלעו: גור לביא, מוריאל לוטאטי.

המחזור יסתיים מחר (שני) עם משחק בין בני הרצליה להפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully