וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן: "זאת קריאת השכמה חשובה לקראת המשך משחקי הליגה"

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 8:05

במכבי תל אביב לא היו מרוצים מהמשחק הקשה בקרית אתא, הפורוורד הודה: "צריכים לפתוח טוב יותר, אם נמשיך להתחיל משחקים בבור, נצטרך כל הזמן לטפס חזרה". קטש צפוי להיקנס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

מכבי תל אביב נמנעה אמש (ראשון) מרצף של שלושה הפסדים בכל המסגרות כשגברה בחוץ 88:100 על עירוני קרית אתא במשחק לא פשוט. הצהובים שמרו על המקום השני בטבלה, וכבר היום ייצאו לברצלונה לקראת המשחק הראשון מבין שניים במסע הספרדי שלהם.

כאמור, מכבי תל אביב ממש לא טיילה נגד העולה החדשה. קרית אתא הייתה חזק בתמונה, הוליכה במחצית, ובפתיחת הרבע הרביעי הייתה בפיגור נקודה בלבד. בשלב הזה דארן היליארד ויפתח זיו לקחו מנהיגות ורשמו דקות טובות מאוד שהריצו את הצהובים ליתרון משמעותי שגמר את המשחק. זיו הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות ומדד 25, ג'ייק כהן קלע 15, 13 מתוכן במחצית הראשונה ואילו היליארד, וויד בולדווין ורומן סורקין קלעו 11 כל אחד.

"הרגשתי שעשיתי עבודה טובה התקפית, אבל שאני צריך להשתפר הגנתית", אמר ג'ייק כהן, "אני מרוצה מאיך שהחבר'ה הגיבו בחצי השני. אנחנו צריכים לפתוח טוב יותר. אם נמשיך להתחיל משחקים בבור, נצטרך כל הזמן לטפס בחזרה. אני שמח שיצאנו מכאן עם ניצחון".

"בדרך כלל בעונה כזאת מתמקדים בשלבים האלה ביורוליג וחשוב לנצח גם משחקים כאלה", המשיך כהן. "זאת קריאת השכמה חשובה לקראת משחקי הליגה הבאים. אני מרוצה שאני כבר לא צריך לשחק מול בריימו ויכול להכיר אותו טוב יותר".

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן מול שחקן עירוני קרית אתא שלו לוגשי. לילך וייס רוזנברג
"צריכים לפתוח טוב יותר". ג'ייק כהן/לילך וייס רוזנברג

מכבי תל אביב עשויה לצאת מהמשחק עם נזק כספי לאחר שהמאמן עודד קטש הופיע להתמודדות בלבוש טרנינג ולא לפי קוד הלבוש של המאמנים בליגה. במנהלת יערכו בירור היום בנושא, וצפויים לקנוס את הצהובים על לבוש המאמן.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully