וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פאחם מעדה גם באשדוד, אחי נצרת חזרה ל-3:3 נגד ראשון לציון

המדורגת רביעית סיימה ב-1:1 אצל נועלת הטבלה, הכתומים שמטו יתרון של שני שערים תוך דקה בעילוט. הפועל עכו איכזבה ב-0:0 נגד רמת השרון

תקציר גביע המדינה: הפועל אום אל פאחם - מכבי תל אביב 3:2/ספורט1

אחרי ששתי הקבוצות של פתח תקוה התייצבו יחד בפסגה, המחזור ה-22 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם דרמה גדולה ושתי אכזבות. אחי נצרת חזרה מפיגור 3:1 ל-3:3 ביתי נגד הפועל ראשון לציון, בעוד הפועל אום אל פאחם נפרדה ב-1:1 בחוץ נגד נועלת הטבלה מאשדוד וגם הפועל עכו איבדה נקודות יקרות ב-0:0 נגד הפועל ניר רמת השרון.

הפועל אדומים אשדוד - הפועל אום אל פאחם 1:1

ההפסד 1:0 לבני יהודה במשחק החניכה של אצטדיון השלום המחודש, פגע במאמצי העלייה של הפועל אום אל פאחם, אבל ספק אם בקבוצה חשבו שיאבדו נקודות גם באשדוד נגד נועלת הטבלה. אייזק נורטי שעבר מבני ריינה ערך בכורה כשפתח בהרכב בעוד מוחמד חטיב והמצטרפים האחרים השבוע ישבו על הספסל, אבל המקומיים הם שעלו ליתרון ראשון משער של רועי פדידה בדקה ה-30. הלחץ של האורחת נשא פרי רק כאשר גיל יצחק קבע שוויון בדקה ה-77, אבל בסיום תיקו שבוודאי מאכזב את שתי הקבוצות - גם את אשדוד שהשיגה 16 מ-18 הנקודות שלה בבית.

שחקן הפועל אום אל פאחם, גיל יצחק. מאור אלקסלסי
השער שלו הציל נקודה עבור אום אל פאחם. יצחק/מאור אלקסלסי

הפועל עכו - הפועל ניר רמת השרון 0:0

רווה אסייג עבר להפועל תל אביב, זאהי אחמד גם הוא עשוי לעזוב לפני סגירת החלון ביום רביעי והפועל עכו צריכה למצוא פתרונות התקפיים אחרי ארבעה משחקים ללא שער ושמונה מחזורים שבהם השיגה ניצחון בודד. רמת השרון השיגה כעת לאחר התיקו המאופס רק 2 נקודות מ-15 האחרונות, אבל אחרי שהפסידה באמצע השבוע בגמר גביע הטוטו לפחות קטעה רצף של חמישה הפסדים במשחקים מול עכו.

מכבי אחי נצרת - הפועל ראשון לציון 3:3

אחרי שהוסיפה גביע טוטו שני לארון שלה, הפועל ראשון לציון קיוותה לנצח ולקפוץ עד למקום השישי, אבל גם יתרון של שני שערים לא הספיק לה בעקבות בליץ שנמשך דקה אחת בלבד והוביל לחלוקת נקודות. עלי כנעני בדקה ה-25 הצליח למחוק יתרון מוקדם שקבע מוחמד במבה, אבל הזר המצטיין של הכתומים השלים צמד בדקה ה-42 והוריד את האורחת למחצית ביתרון. אוהד אלמגור בדקה ה-65 הבקיע את השלישי של הפועל ראשון לציון והיא הייתה נראית בדרכה הבטוחה לניצחון, אלא שאז ארז איסקוב ובנג'מין קוקו כבשו שני שערים בדקות 75 ו-76 בהתאמה וכפו שוויון דרמטי והצילו נקודה עבור הקבוצה שבימים אלה עלתה לכותרות דווקא בעקבות עיכובי המשכורות ועזיבות של מספר שחקנים.

עוד בוואלה!

הפועל פתח תקוה ניצחה גם את טבריה, מכבי פתח תקוה חזרה לפסגה

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי יום שישי:

מכבי פתח תקוה - הפועל עפולה 1:2
עירוני טבריה - הפועל פתח תקוה 1:0
בני יהודה - מ.ס. כפר קאסם 3:5
הפועל כפר סבא - מכבי קביליו יפו 0:2
הפועל נוף הגליל - הפועל רמת גן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully