וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווה אסייג חתם עד תום העונה בהפועל תל אביב

25.1.2023 / 17:18

החלוץ בן ה-21 הצטרף לאדומים עם אופציה לשנתיים נוספות אחרי שכבש תשעה שערים בליגה הלאומית במדי הפועל עכו. מורוזוב ינחת למספר ימי התרשמות, המועדון יערוך טקס הוקרה לשייע פייגנבוים לפני הדרבי

תקציר ה-0:0 של הפועל ירושלים מול הפועל תל אביב/ספורט1

חלוץ הפועל עכו, רווה אסייג, הגיע היום (רביעי) למתחם חודורוב וחתם עד סוף העונה בהפועל תל אביב עם אופצייה לשנתיים נוספות. אסייג בן ה-21 גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, שיחק כמושאל במשך שנה וחצי בבית"ר תל אביב בת ים ובאמצע העונה עבר להפועל עכו. העונה הוא כבש 9 שערים בליגה הלאומית.

בתוך כך, האדומים במירוץ נגד השעון כדי להנחית שני זרים עוד לפני הדרבי התל אביבי. הראשון הוא שחקן הכנף של סטנדארד ליאז', אלכסנדר בולייביץ', שצפוי לעבור בדיקות רפואיות ולחתום ביום חמישי. השני הוא הבלם הסרבי ואסילייה באקיץ', שעדיין מתקיים מו"מ בנוגע לרכישתו מקבוצת קולובארה הסרבית.

במועדון מבינים שיצטרכו לפנות מקום לשחקן זר, זאת אחרי שחרורו של אבו דוסו שחתם בבני סכנין. האופציה שנראית הכי ריאלית היא הקפאתו של השוער סטפן מרינוביץ', שכבר התבקש לחפש קבוצה. אם מרינוביץ' לא יגיע לסיכום על התרת חוזהו, המועדון צפוי להקפיא אותו. יש לציין שגם הזר הקרואטי הרוויה איליץ' טרם נרשם.

כפי שפורסם, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נמצאות במגעים עם המגן היהודי - רוסי גריגורי מורוזוב, כאשר האדומים ינחיתו אותו בישראל למספר ימי התרשמות.

רווה אסייג שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
עולה כיתה. אסייג/מאור אלקסלסי

בהפועל תל אביב מרוצים מקצב מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי, לשערים 2, 7 ו-8 בבלומפילד. במועדון החליטו לא לפתוח את שער 13 לאוהדי היריבה ובשלב זה הוא יהיה ריק בדרבי. אם קצב המכירה יתגבר ויגמרו הכרטיסים לשערים 2, 7 ו-8, בהפועל תל אביב יפתחו מכירה לאוהדי הקבוצה לשער 13, כמובן אם המשטרה תאשר זאת.

לפני שריקת הפתיחה של הדרבי תערוך הפועל תל אביב טקס הוקרה לשייע פייגנבוים, מלך השערים של המועדון בכל הזמנים. פייגנבוים בן ה-75 שיחק בהפועל תל אביב 14 שנה, במהלכן זכה עם הקבוצה בשתי אליפויות, גביע המדינה וגביע אסיה. הוא רשם 431 משחקים בכל המסגרות, בהם כבש 175 שערים ובישל 49. בנוסף, אימן את הפועל תל אביב בשתי קדנציות שונות בהן השאיר את הקבוצה בליגת העל לאחר מסע הישרדות בעונת 2004/2005.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully