וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב במגעים עם גריגורי מורוזוב היהודי

25.1.2023 / 14:29

מורוזוב בן ה-28 משחק בשני צדי ההגנה ומשתייך לצלייה הסלובנית. בית"ר ירושלים הגישה הצעה לשוער הגאורגי לזאר קופטאדזה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.1/ספורט1

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב מנהלות מגעים עם המגן הרוסי גריגורי מורוזוב, לו שורשים יהודיים. מורוזוב בן ה-28 משחק בצלייה הסלובנית והעלויות שלו לא נחשבות לגבוהות. אם יתברר שהוא יכול לקבל דרכון ישראלי במהירות, הוא עשוי להצטרף לאחת מהן.

מורוזוב משחק בשתי עמדות המגן (ימין ושמאל) והוא הגיע לצלייה מדינמו מוסקבה בפברואר 2022. הוא גדל באקדמיה של דינמו ורשם 119 הופעות בקבוצה הבוגרת בכל המסגרות, לפני שהושאל לקבוצת אופה בעונת 2020/21. לאחר מכן חזר לדינמו מוסקבה ונשלח לקבוצת המילואים, ולפני שנה כאמור עבר לצלייה.

חשוב לציין שחלון ההעברות בישראל ייסגר באמצע השבוע הבא ולא בטוח שמורוזוב יספיק להסדיר את כל ענייניו שקשורים בקבלת דרכון ובשחרור מקבוצתו הסלובנית. אם העניינים הביורוקרטיים יעברו באופן חלק, ייתכן מאוד שהוא יגיע לישראל בקרוב.

גריגורי מורוזוב במדי דינמו מוסקבה. Epsilon, GettyImages
119 הופעות בדינמו מוסקבה. מורוזוב/GettyImages, Epsilon

מלבד המגעים עם מורוזוב, בית"ר ירושלים הגישה הצעות לשני שוערים, אחד מהם הוא לזאר קופטאדזה הגאורגי. ב-48 שעות הקרובות תתקבל החלטה סופית לגביו. קופטאדזה בן ה-26, 1.95 מטר, לא שיחק מאז הקיץ, אז סיים את חוזהו בדינמו באטומי. יש לו שתי הופעות בנבחרת גאורגיה והוא זכה בשתי אליפויות מקומיות. בעבר הוא שיחק גם חצי עונה בליגה של לוקסמבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully