וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו ענה לזלאטן: "אתה האחרון שיכול לדבר, תדאג לנבחרת שלך"

"קון" תקף בחזרה את השבדי שביקר את אלופת העולם: "כואב לך שארגנטינה זכתה. לפני שאתה מדבר, תבדוק את ההתנהגות שלך. שבדיה אפילו לא עלתה למונדיאלים האחרונים"

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

הביקורת של זלאטן איברהימוביץ' כלפי שחקני נבחרת ארגנטינה, על רקע התנהגותם בחגיגות הזכייה במונדיאל, הגיעה לאוזניו של אחד השחקנים הגדולים ביותר של האלביסלסטה בדור האחרון: סרחיו אגוארו. חלוץ העבר, שבאופן קבוע מתבטא בפניו מעריצים באמצעות שידורים חיים בפלטפורמת Twitch, התקומם על דבריו של השבדי ותקף בחזרה, כשהוא מגונן על שותפיו לשעבר בנבחרת.

"אז הוא אמר שהוא שמח בשביל מסי, אבל עצוב בשביל צרפת כי הוא רצה שהיא תנצח. היה עדיף שפשוט יגיד 'רציתי שצרפת תנצח'. אחר כך, הוא אומר שהשאר, חוץ ממסי, התנהגו לא יפה ואי אפשר לכבד אותם. מאיזו בחינה התנהגו לא יפה?", תהה אגוארו. "אתה אומר שאתה מדבר בתור 'מקצוען ברמות הגבוהות'. גם אני הייתי שיחקתי ברמות הגבוהות, ובוא נזכור שגם אתה התנהגת רע, לדעתי. בוא לא נזרוק אבנים כדי שאחר כך יזרקו עלינו בחזרה. בארגנטינה אומרים 'אל תירק למעלה, כי זה יפול עליך'".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. Marco Luzzani, GettyImages
זלאטן איברהימוביץ' לא חסך בביקורת, וחטף אש בחזרה/GettyImages, Marco Luzzani

"קון" הוכיח את איברהימוביץ' שידוע בעצמו כדמות פרובלמטית: "על המגרש גם אתה מתנהג רע. כניסות פראיות, איזה אגרוף פה ושם. אני זוכר שבלוס אנג'לס גלאקסי נתת למישהו אגרוף ואז שיחקת אותה כאילו דרכו עליך. זאת התנהגות יפה, אתה חושב? אתה האחרון שיכול לדבר על התנהגות רעה. לדעתי לא צודק פה".

הארגנטינאי הדגיש שהדברים הם על דעתו בלבד, והמשיך: "אני חושב שזה ממקום של רוע להגיד שלא נזכה יותר בכלום. לפני שאתה דואג לארגנטינה, תדאג למדינה שלך ולנבחרת שלך, שאפילו לא עלתה למונדיאלים האחרונים. אולי מה שמכעיס אותך הוא שמסי זכה. אולי כואב לך להודות שמסי הוא השחקן הטוב ביותר בעולם, ושארגנטינה זכתה. חוץ מזה, שים לב שגם נבחרות אחרות התנהגו לא יפה. למה אתה לא אומר את זה".

עדיל ראמי תוקף: "אמיליאנו מרטינס הוא הבן ז**ה הכי גדול בכדורגל"
כל סוף הוא הטרלה חדשה: אמיליאנו מרטינס לא עשה שום דבר חריג
"עשה מעצמו צחוק בגמר המונדיאל": לוריס תקף את מרטינס

עוד בוואלה!

הצד ה"מכוער" של חגיגות ארגנטינה: מאחורי הקללות, ההתגרות והתנועה המגונה

לכתבה המלאה
סרחיו אגוארו שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר מניף את גביע העולם, מונדיאל 2022. רויטרס
הכניס לשבדי "אצבע לעין". סרחיו אגוארו עם גביע העולם/רויטרס

אגוארו לא עצר וירה עוד חצים לעברו של זלאטן: "אני זוכר שבדרבי של מנצ'סטר רבת עם אוטאמנדי והתווכחת עם גווארדיולה, כנראה כי הוא רצה למכור אותך בברצלונה. כדי לדבר על ההתנהגות של ארגנטינה, אתה צריך לבדוק את ההתנהגות שלך לאורך הקריירה". אקס מנצ'סטר סיטי הוסיף בהומור: "אני מצטער. אנחנו אלופי עולם, זלאטן, ואתה רוצה למות. ומסי הוא הטוב ביותר בעולם. מצטער, ארגנטינה אלופה, הנפנו את הגביע ואתה צפית בשחקנים שהתנהגו לא יפה מניפים את הגביע".

לסיום, הוא צחק עם הצופים שקראו לו להזמין את איברהימוביץ' לקרב: "לא, הבחור עושה קראטה! אני כבר מבוגר בשביל ללכת מכות. חוץ מזה, כל אחד יכול להביע דעה. כל אחד מדבר שטויות, אז גם אני אומר מה שאני חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully