וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ': "ארגנטינה לא תזכה יותר בכלום, ככה לא מנצחים"

זלאטן ביקר את התנהגות אלופי העולם בחגיגות אחרי המונדיאל: "מודאג בשבילם, אי אפשר לכבד את זה. אמבפה? צר לי בשבילו"

בווידאו: חגיגות אליפות גביע העולם בארגנטינה/צילום: רויטרס

כשזלאטן איברהימוביץ' מדבר, זה בדרך כלל בישירות וללא מעצורים. הפעם החלוץ השבדי עשה זאת בנושא נבחרת ארגנטינה וחגיגות הזכייה שלה במונדיאל, אותן כינה "חסרות כבוד" במהלך ריאיון לרדיו הצרפתי שפורסם הבוקר (רביעי).

כזכור, "איברה" חזה לפני הגמר כי האלביסלסטה תניף את גביע העולם: "אמרתי שארגנטינה תזכה בוודאות. אם רוצים שהמונדיאל בקטאר ייזכר לנצח, מי צריך לנצח? מסי. לא אמבפה, כי מסי נחשב לשחקן הטוב ביותר בהיסטוריה", אמר זלאטן בריאיון. "אבל צר לי בשביל אמבפה, כי אם אתה כובש ארבעה שערים בגמר (כולל הפנדל בדו-קרב) ולא זוכה בגביע, זה עצוב מאוד. אבל הוא כבר זכה במונדיאל וגם יזכה פעם נוספת, כך שאני לא דואג לו".

"אני מודאג בשביל שאר השחקנים של ארגנטינה, כי הם לא יזכו יותר בכלום", המשיך השבדי וסיפק עוד תחזית. "מסי זכה בהכל והוא ייזכר, אבל השאר, שהתנהגו רע, אי אפשר לכבד את זה. אני אומר את זה ככדורגלן מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. מבחינתי זה סימן שהם לא יזכו יותר בכלום, כי ככה לא מנצחים".

אמיליאנו מרטינס עם גביע השוער המצטיין, מונדיאל 2022. רויטרס
זלאטן לא אהב את זה. מרטינס וה"תנועה המגונה"/רויטרס

כל סוף הוא הטרלה חדשה: אמיליאנו מרטינס לא עשה שום דבר חריג
"עשה מעצמו צחוק בגמר המונדיאל": לוריס תקף את מרטינס
מחווה ציורית: פאפו גומס קעקע את ההצלה של מרטינס מגמר המונדיאל

סביר להניח שאיברהימוביץ' התכוון לתעלוליו של שוער נבחרת ארגנטינה אמיליאנו מרטינס, שבטקס בו הוענק לו פרס כפפת הזהב ביצע תנועה שגררה ביקורות רבות, ולעג לאמבפה הן בחגיגות בחדר ההלבשה לאחר המשחק והן בבואנוס איירס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully