וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן משוכנע: "הכל כבר כתוב מראש, מסי הולך לזכות במונדיאל"

חלוץ מילאן מאמין בפרעוש, לא מופתע ממרוקו וכבר מחכה לשוב לדשא ולשחק עם רפאל לאאו: "כשיבין כמה הוא חזק, זה יהיה מפחיד"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.12/ספורט1

לצערו הרב, זלאטן איברהימוביץ' נאלץ לצפות במונדיאל 2022 מהבית. כעת, ברור לו לגמרי מי יניף את הגביע העולמי. "אני חושב שהכל כבר כתוב מראש, ואתם יודעים על מי אני מדבר", אמר. "אני חושב שליאונל מסי יניף את הגביע, זה כבר כתוב".

השבדי הוותיק נשאל מה דעתו לגבי מרוקו, הנבחרת האפריקאית הראשונה שמגיעה לחצי גמר הגביע העולמי, והשיב: "לדעתי זו לא הפתעה, כי היא היתה טובה עוד לפני המונדיאל. כמובן שבמונדיאל עצמו הכל יכול לקרות, אולי זה קצת מפתיע שהם בחצי הגמר, אבל זו נבחרת טובה".

על הבכי של כריסטיאנו רונאלדו אחרי ההדחה המפתיעה של פורטוגל אמר: "זה לא משנה מה אני אגיד, כולם רוצים לזכות ולא כולם יכולים לזכות. אם אתה מנסה ולא מצליח, כמובן שתהיה עצוב. לעולם לא נדע את הסיפור האמיתי עליו ועל יונייטד. הם יגידו מה שהם רוצים, הוא יגיד מה שהוא רוצה כדי להגן על עצמו, ככה זה. כל אחד הוא אחר, ולכל אחד אכפת מהתדמית שלו. מבחינתי, התדמית המושלמת היא פשוט להיות עצמך".

כדורגלן איראני שפעל למען זכויות הנשים עומד בפני הוצאה להורג בתלייה
מרוקו בטירוף לפני חצי הגמר: "כמעט 30 טיסות ייצאו מקזבלנקה לדוחא"
העיתונאי מהריאיון המדובר של ליאו מסי חושף: השיגעון שלא ראיתם

ליאונל מסי, זלאטן איברהימוביץ' ב-2014. EO SELLEN / SCANPIX/AFP, GettyImages
יודע על מה הוא מדבר? זלאטן ומסי בעבר/GettyImages, EO SELLEN / SCANPIX/AFP

זלאטן בן ה-41 ממשיך בניסיונות השיקום שלו, בתקווה לשוב למגרשים במדי מילאן. "אני בסדר, משתפר מיום ליום", אמר. "לצערי עדיין איך תאריך לחזרה, אבל כשארגיש מוכן, אחזור. אני רוצה באמת להשפיע כשאחזור, כבר אין לי את האגו של לפני עשר שנים, כיום אני בוגר יותר, אחראי יותר. אני עדיין מרגיש את האדרנלין, אוהב את הריח של הדשא ואת האוהדים. אני תמיד רוצה עוד".

על חברו להתקפה רפאל לאאו אמר: "זו הסביבה הנכונה עבורו, הוא כל כך השתפר מאז שהגיע לכאן. הוא שחקן הרבה יותר מכריע וחשוב עבורנו. הוא אפילו לא מבין כמה חזק הוא, כשזה יקרה הוא באמת יהיה מפחיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully