וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי מהריאיון המדובר של ליאו מסי חושף: השיגעון שלא ראיתם

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 10:50

המראיין הארגנטינאי, שלצדו מסי התפרץ על שחקן נבחרת הולנד, מספר על האירוע: "היו עימותים במנהרה. ליאו קילל את וחהורסט עוד לפני הריאיון ולא הצליח להפסיק, הייתי חייב להרגיע אותו, הוא היה חם, לא הקשיב לי בכלל"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום, 12.12/ספורט1

כבר עכשיו ברור: מדובר בריאיון שהפך לקלאסיקה, רגע שעשוי להיזכר בארגנטינה לשנים רבות. ליאונל מסי נראה נסער אחרי הניצחון על הולנד והתעמת בשידור חי עם שחקן הולנד ואוט וחהורסט ואמר לו "מה אתה מסתכל, טמבל?" - ומאז ארגנטינה בטירוף על המשפט.

בארגנטינה כבר ניתחו שוב ושוב את האירועים שהובילו להתפרצות של מסי, והראו איך למעשה ההולנדים היו אלה שהתגרו בארגנטינאים בזמן בעיטות הפנדלים, וניסו להפעיל לחץ ומלחמה פסיכולוגית על אנזו פרננדס ועל לאוטרו מרטינס לפני שניגשו לבעוט מהנקודה הלבנה.

"איזו אישה": כך הגיבה אנטונלה ל"על מה אתה מסתכל, טמבל" של מסי
"התכנית המסריחה של נבחרת ארגנטינה נחשפה". קרואטיה דרוכה
ניימאר חשף את שיחות הווטסאפ של שחקני נבחרת ברזיל אחרי ההדחה
סאות'גייט: "נפלנו על הדברים הקטנים, אנחנו בטופ של כדורגל הנבחרות"
רונאלדו: "נכתבו הרבה דברים, לעולם לא הייתי מפנה גב לפורטוגל"

הציטוט של ליאונל מסי על חולצות. מתוך טוויטר, צילום מסך
קאלט. "על מה אתה מסתכל, טמבל?"/צילום מסך, מתוך טוויטר

לאחר מכן מסי נעמד בעמדת הראיונות, ראה את ואוט וחהורסט מביט עליו, ואמר לו את מה שאמר. כעת עיתונאי רשת TyC גסטון אדול מספר על מה שהתחולל מאחורי הקלעים במהלך הריאיון, שבו הוא נשמע אומר למסי "תירגע ליאו, תירגע".

לדברי העיתונאי, "כבר במנהרה בירידה למגרש, ליד חדרי ההלבשה, כבר שם היו צעקות ועימותים, ולא רק עם מסי. היה בין ואן דייק לאוטמנדי... זה היה נראה כמו דרבי בין לאנוס לבנפילד בלה פורטלזה, או כמו קרב בין ניואלס לסנטראל... אבל הפעם היה לזה חשיבות אחרת, כי אלה שחקני צמרת. הכעס של מסי על ההולנדים היה בגלל ההתנהגות שלהם בפנדלים".

עוד הוסיף כי "אחרי שמסי הלך לוואן חאל ונתן לו את המבט הוא עוד היה חם, ואז מספר 19 (וחהורסט) חיכה לו במנהרה. הוא ניגש למסי וביקש ממנו את החולצה שלו. ואז מסי ממש התחיל להתחמם. ההולנדי בכלל לא הבין מה אומרים לו, הוא עמד שם ומסי קילל. והוא קילל עוד יותר לפני הריאיון, ורק אחר כך קצת נרגע".

מסי תקף את השופט ואת וחהורסט: "על מה אתה מסתכל, טמבל?"
סגר חשבון בשביל חבר: הסיבה לחגיגה של מסי מול ואן חאל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי בריאיון הטלוויזיוני אחרי הניצחון על הולנד, שבו אמר "מה אתה מסתכל, טמבל?" לשחקן הולנד ואוט וחהורסט. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
בעולם חושבים שהוא הגזים, בארגנטינה חושבים שהוא מלך. מסי במהלך הריאיון/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

לטענתו של אדול, עיתונאי ותיק, "לאו בכלל לא הקשיב לי במהלך הריאיון, הוא לא היה איתי... הוא היה חם, הוא לא הסתכל עליי בכלל, הוא לא הקשיב לשאלות שלי. שאלתי אותו על המסירה הבלתי אפשרית שלו בבישול, והוא ענה לי על ואן חאל, על פיפ"א... לא יכולתי לראיין אותו שם בכלל... באיזשהו שלב כבר היינו באוויר, בשידור חי, וממש נאלצתי להגיד לו 'תירגע ליאו, תירגע', כי היו שם הרבה אנשים ונציגים של פיפ"א, ואתה לא יודע מה יכול לקרות".

לסיום יודע אדול שהריאיון הזה למיתולוגי: "זה זיכרון שיישאר לנצח. כל שחקני ארגנטינה היו חמים שם כי ההולנדים הרגיזו אותם, ואז כשמספר 19 שלהם עמד שם מול מסי עם פרצוף קפוא ועצבני, ברגע הזה מסי אמר לו 'לך מכאן'. וזהו, עכשיו המשפט הזה כבר מופיע על חולצות, על קעקועים, מודפס על כוסות... אפילו אנטונלה השתמשה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully