וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עשה מעצמו צחוק בגמר המונדיאל": לוריס תקף את מרטינס

שוער נבחרת צרפת שפרש השבוע מהמדים הלאומיים, ביקר את ההתנהגות של שוער אלופת העולם במהלך ולאחר הגמר בין הטריקולור לארגנטינה: "יש דברים שלא עושים בכדורגל, הוא השתמש בכל תכסיס אפשרי נגדנו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.1/ספורט1

ההופעה של אמיליאנו מרטינס, שוער נבחרת ארגנטינה, בגמר המונדיאל מול צרפת הייתה בלתי נשכחת. מלבד ההצלה ההירואית מול רנדל קולו מואני בשניות האחרונות ומופע ההצלות בדו קרב הפנדלים, שוער האלביסלסטה היה במרכז העניינים עם הרבה טראש טוק והתנהגות בגמר ולאחריו שהייתה פרובוקטיבית למדי, בעיקר בקרב אוהדי ושחקני נבחרת צרפת.

קפטן הטריקולור שפרש השבוע מהמדים הלאומיים של נבחרתו, הוגו לוריס, התראיין ל'לאקיפ' הצרפתי ושיתף בתחושותיו לגבי השוער הארגנטינאי והתנהגותו בגמר המונדיאל: "יש דברים שלא עושים בכדורגל. לעשות מעצמך צחוק כשאתה עומד בשער, לנסות להוציא את היריב מאיזון ולחצות את קו השער בהתנהגות שכזו, אני לא יכול להיות ככה".


בגלל אמבפה? פ.ס.ז' לא תחגוג את זכייתו של מסי שצפוי לשחק נגד אנז'ה
קורות חייהם: המפגש הפיקנטי בין ג'יג'י בופון לאנדרה אונאנה
"למה שליאונל מסי לא יצטרף? מאמין שזה אפשרי ואשמח שזה יקרה"

הוגו לוריס, שוער נבחרת צרפת לצד אמיליאנו מרטינס, שוער נבחרת ארגנטינה. GettyImages
לא אהב את ההתנהגות שלו מול צרפת. לוריס ומרטינס לפני דו קרב הפנדלים/GettyImages

"כנראה שאני יותר מדי רציונלי ובן אדם כדי לעשות דברים כאלה", הוסיף לוריס, "אינני יודע לנצח ולזכות ככה, על אף שאני גם לא יודע כל כך להפסיד מצד שני. ההתנהגות של מרטינס לאחר המשחק, בחגיגות שלו, ההתייחסות לזה נשפטה כבר על ידי כולם ויותר מדי. בזמן הפנדלים הוא השתמש בכל תכסיס שיש בספר על מנת לשגע אותנו".

הדברים של קפטן הנבחרת הצרפתית לשעבר הגיעו לאחר פרישתו והמפגש של מועדונו הנוכחי, טוטנהאם, מול אסטון וילה, המועדון של מרטינס, בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully