וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעורר רחמים": שרת הספורט של צרפת תתלונן נגד אוהדי ארגנטינה

עודכן לאחרונה: 23.12.2022 / 11:29

בדרך לתקרית דיפלומטית? אמילי קאסטרה נכנסה לתמונה ושוקלת להתלונן בפני מקבילה הארגנטינאי בעקבות ארון קבורה שהחזיקו האוהדים במהלך החגיגות עם תמונתו של אמבפה. צפו באקט המתריס

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

אמיליאנו מרטינס שוער אסטון וילה כיכב במונדיאל בקטאר עם שלל הצלות וסייע לארגנטינה לזכות בגביע בפעם השלישית. אלא גם לאחר שנגמר המונדיאל, השוער "כיכב" במהלך החגיגות עם כמה אקטים מקניטים במיוחד נגד קיליאן אמבפה. כזכור, מרטינס צעק בחדר ההלבשה "אמבפה מת" במהלך "דקת דומייה" לכוכב הצרפתים ובמהלך מצעד הניצחון החזיק בובת תינוק עם פרצופו של אמבלה, כשמסי חברו לפריז סן ז'רמן עומד לידו.

השוער ספג הרבה ביקורות על ההתרסות שלו, אבל מלבד דיבורים בצרפת החליטו גם לפעול וההתאחדות הצרפתית הגישה אמש תלונה רשמית להתאחדות הארגנטינאית נגד השוער. נואל לה גראט, יו"ר ההתאחדות הצרפתית פנה לקלאודיו טאפיה היו"ר המקביל של ארגנטינה ושלח לו מכתב שבו הוא מצר על התנהגותו של השוער.

עדיל ראמי תוקף: "אמיליאנו מרטינס הוא הבן ז**ה הכי גדול בכדורגל"
הצד העצוב בחגיגות של ארגנטינה: הרוג בן 24, ילד בתרדמת ואובססיה לאמבפה

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים
אמיליאנו מרטינס ליאונל מסי במצעד הניצחון. רויטרס
ייענש על ההתגרויות באמבפה? אמי מרטינס עם בובה ופרצופו של הכוכב/רויטרס

"כתבתי מכתב לקולגה שלי מארגנטינה נגד השוער", כתב לה גראט, "אני חושב שזו התנהגות חריגה ולא תקינה במונחים של ספורט וזה קשה להבין. הוא הלך רחוק מדי נגד אמבפה, שההתנהגות שלו מאידך היא מופתית והוא לא הגיב".

המתיחות בין השניים הייתה קיימת עוד לפני המונדיאל בגלל התבטאות תמימה של קיליאן שאמר ש"הנבחרות מאירופה מגיעות מוכנות יותר למונדיאל כי הרמה בליגות באירופה גבוהה יותר". השוער לא נשאר חייב והגיב ש"אמבפה לא יודע מספיק כי הוא מעולם לא שיחק בדרום אמריקה". כעת נותר לראות איך והאם בארגנטינה יטפלו בשוער, אך סביר להניח שלא תהיה התערבות מצידם והתלונה היא רק בשביל הפרוטוקול.

אוהדי ארגנטינה עם ארון קבורה ובצלב ודמותו של אמבפה

אבל זה לא נגמר בזה. בצרפת מדווחים בהמשך לכך שגם אמילי קאסטרה, שרת הספורט של צרפת עשויה לפנות למקבילה הארגנטינאי כדי להתלונן על ההתנהגות ה"וולגרית והמתגרה" של אוהדי ארגנטינה כלפי אמבפה בחגיגות הזכייה בגביע העולמי שנערכו בבואנוס איירס. מעבר להתגרויות של אמיליאנו מרטינס, שרק הלהיט את האווירה, בצרפת טוענים שקבוצה של אוהדים החזיקו ארון קבורה מקושט עם צלב ותמונה של אמבפה.

"זו התנהגות קצת מעוררת רחמים", תקפה קאסטרה, "אשוחח על זה עם שר הספורט של ארגנטינה. בשגרירות ארגנטינה אגב, עדיין לא הגיבו להאשמות בנושא אמבפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully