וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיל ראמי תוקף: "אמיליאנו מרטינס הוא הבן ז**ה הכי גדול בכדורגל"

בצרפת לא נרגעים מההקנטות של שוער ארגנטינה כלפי אמבפה: "הוא הכי שנוא שיש". פירס מורגן: "איך מסי הרשה לו ללעוג ככה לחבר לקבוצה?". הנשיא הרצוג בירך את נשיא ארגנטינה

נבחרת ארגנטינה חוזרת אחרי המונדיאל/עריכת וידאו: ניר חן

בצרפת לא נרגעים מההקנטות של אמיליאנו מרטינס בחגיגות הזכייה של ארגנטינה. שוער אלופת העולם, שכזכור אחרי גמר המונדיאל בקטאר, עצר את רכבת השחקנים הרוקדים בחדר ההלבשה לטובת "דקת דומיה לזכר אמבפה", הגדיל לעשות במצעד הניצחון בבואנוס איירס, שם הופיע עם בובת תינוק ועליה תמונה פניו הנפולות של חלוץ נבחרת צרפת. במהלך סיבוב הניצחון באוטובוס הפתוח, מרטינס צולם עם הבובה כשלצדו הקפטן ליאונל מסי, המשתף פעולה עם אמבפה בפריז סן ז'רמן.

עדיל ראמי, חברו של אמבפה לסגל הצרפתי בזכייה במונדיאל 2018, יצא להגנתו באינסטגרם ופרגן לו על טורניר בו "הטיל אימה" על יריביו עד כדי כך שהם "חוגגים יותר את העובדה שניצחו אותו מאשר את הזכייה בגביע העולם".

בלם העבר לא בחל במילים וכינה את השוער הארגנטינאי: "הבן זונה הכי גדול בכדורגל. האיש הכי שנוא שיש".

העיתונאי האנגלי פירס מורגן, מקורבו של כריסטיאנו רונאלדו, ניצל את ההזדמנות וצייץ נגד מסי: "למה מסי מאפשר למרטינס ללעוג ולהשפיל כך את אמבפה? הם חברים לקבוצה בפ.ס.ז', זה כל כך מוזר וחסר חן".

העיתונאי טאריק פאנג'ה כתב אתמול: "מרטינס עושה את המיטב כדי להיות אחד המנצחים הכי נוראיים. ההתנהגות שלו ביזארית. היא הייתה כזו אחרי שארגנטינה עברה את הולנד ועכשיו האובססיה הזו כלפי אמבפה, שכבש נגדו שלושער".

מרטינס כידוע סיים כשוער המצטיין של המונדיאל ואמבפה כמלך השערים, אחרי השלושער בגמר שהציב אותו עם שמונה בטורניר כולו. הוא הקדים בשער אחד את מסי, שנבחר כמובן ל-MVP של הטורניר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מי ספורטאי השנה של 2022?

ליאונל מסי
קיליאן אמבפה
קארים בנזמה
סטפן קרי
ארמנד דופלנטיס
רפאל נדאל
112967 משתתפים

מי ספורטאית השנה של 2022?

בת' מיד
איגה שביונטק
סידני מקלאפלין
טובי אמוסאן
יולימאר רוחאס
אג'ה ווילסון
50192 משתתפים

הנשיא יצחק הרצוג התקשר לנשיא ארגנטינה ובירך אותו על הזכייה

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח הערב (רביעי) עם נשיא ארגנטינה אלברטו פרננדס ובירך אותו לרגל זכיית נבחרת ארגנטינה בגביע העולם בכדורגל בקטאר. הנשיא סיפר לנשיא ארגנטינה על הצפייה המותחת בגמר הדרמטי בבית הנשיא ואמר: "ישראלים רבים אוהדים את נבחרת ארגנטינה והריעו ברחבי המדינה על תוצאות המשחק, מזל טוב!".

נשיא ארגנטינה הודה לנשיא הרצוג והוסיף: "אנחנו באמת אוהדי כדורגל גדולים פה. נהנינו לא רק מהתוצאות אלא מאיכות המשחקים לאורך הטורניר כולו. זה חלק מהכדורגל הארגנטינאי, חשוב לנו שישוחק טוב, זו הסיבה לדעתנו שזכינו. מסי הוא בהחלט שחקן ייחודי אבל מלבדו הנבחרת כולה היא של שחקנים מצוינים".

במהלך השיחה דנו המנהיגים בנושאים בילטרליים שונים, ביניהם הצבעות בארגונים בינלאומיים ושיתופי פעולה בין המדינות. נשיא ארגנטינה ציין כי הקשר עם מדינת ישראל חשוב לו ולמדינתו מאוד וכי הוא מצפה לשיתוף פעולה עם הממשלה הנכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully